گوشی هوشمند ZUK Z2

عرضه گوشی هوشمند ZUK Z2 برای 11 خرداد تایید شد

در طول این هفته خبرهای گوناگونی درباره گوشی هوشمند آینده ZUK منتشر شده است و شایعات بسیاری پیرامون آن نیز وجود دارد. چند روز پیش مدیرعامل شرکت ZUK در صفحه رسمی Weibo خود اعلام کرد که گوشی هوشمند ZUK Z2 با پردازنده اگزینوس 8890 روانه بازار خواهد شد، اگرچه وعده استفاده از بهترین چیپست سامسونگ را داده بود، اما اکنون قرار است که از چیپست اسنپدراگون در این دستگاه استفاده شود.

به‌تازگی این شرکت پوستری از گوشی هوشمند ZUK Z2 را منتشر کرده است که به جزئیات بسیاری اشاره کرده، با توجه به شواهد موجود این دستگاه برخلاف ZUK Z2 Pro که دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی بود، به صفحه‌نمایش کوچک‌تر از 5 اینچ مجهز خواهد شد. در ادامه این پوستر تبلیغاتی اعلام شده که دستگاه فوق در تاریخ 31 مه برابر با 11 خرداد ماه در چین عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند ZUK Z2

اگر به‌طور دقیق بخواهیم به این مسئله اشاره کنیم، دقیقا دو روز پیش بود که خبر از عرضه شدن Z2 با پردازنده سامسونگ منتشر شد و حال شواهد موجود اعلام می‌دارند که از اسنپدراگون 820 در این دستگاه استفاده می‌شود، البته هنوز هم دلیل تایید کردن چیپست اگزینوس 8890 توسط مدیرعامل این شرکت مشخص نیست. از سوی دیگر این احتمال هم وجود دارد که دستگاه فوق در دو مدل روانه بازار شود.

با توجه به شایعات گذشته منتشر شده، گوشی هوشمند ZUK Z2 دارای صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 1080p، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است، همچنین این دستگاه به باتری 4100 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود که انرژی آن را به‌خوبی تامین می‌کند. به هر حال ادعاهای مختلفی درباره گوشی هوشمند ZUK Z2 وجود دارد، اما در جمع‌بندی کلی شایعات پیرامون آن، این انتظار را داریم که دو مدل از این دستگاه روانه بازار شود. نسخه اول این دستگاه تحت عنوان ZUK Z1 فروش خوبی را برای یک شرکت چینی داشت، حال باید منتظر عملکرد ZUK Z2 در بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثل اینکه این دروغگویی یعنی نشان دادن یک گوشی بسیار زیبا و خارق العاده با سخت افزار قدرتمند قبل از تولید و ارائه آن به بازار در بین سازندگان مشهور گوشی تبدیل به عادت شده است یادمه شرکت الفون در بوق و کرنا دمیده بود که اولین گوشی 10 هسته ای دنیا را بنام p9000 روانه بازار خواهد کرد بعداً که برای فروش ارائه شد این ادعا دروغ از آب در اومد همچنین شرکتهای میزو و ال ای تیو نیز شایعه راه انداخته بودند که قراره جدیدترین مدل برند خود را با زیبایی ظاهری سحر آمیز و خارق العاده ارائه بدند حتی رندر های آن را نیز پخش کرده بودند ولی در نهایت مدل هایی متفاوت با آنچه انتظار میرفت و شاید هم بشه گفت با ظاهر معمولی را تولید کردند حالا همین دروغگویی را شرکت لنوو برای مارک زوک تکرار کرده است و معلوم شد که استفاده از پردازنده اگزینوس 8890 برای آنها لقمه بزرگتر از دهانشان بوده است.