دسترسی سریع‌تر به ویژگی Battery Saver در اندروید N

دسترسی سریع‌تر به ویژگی Battery Saver در اندروید N

در نسخه‌‌ی سوم پیش‌نمایش از اندروید N شاهد یک تغییر بسیار خوشایند بودیم که به‌موجب آن دسترسی به ویژگی Battery Saver بیش‌ازپیش راحت شده است. با ما همراه باشید.

ویژگی Battery Saver یکی از پراستفاده‌ترین قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید است که با محدود کردن برخی فعالیت‌های گوشی (مانند برنامه‌های سیستمی)، شارژ موجود در باتری را تا حد امکان ذخیره می‌کند. چک کردن میزان باتری باقیمانده در گوشی‌های هوشمند کاری بسیار خسته‌کننده است که ما علیرغم میل باطنی باید به‌طور مرتب آن را انجام دهیم تا از شارژ بودن باتری اطمینان حاصل کنیم.

اگر باتری گوشی هوشمند خالی شود و ما تا مدتی نتوانیم آن را شارژ کنیم، اینجاست که ویژگی Battery Saver به کمک ما می‌آید و مصرف باتری را در گوشی هوشمند به حداقل می‌رساند. درگذشته ویژگی Battery Saver به‌سادگی در دسترس نبود؛ اما در تغییری که در نسخه‌ی پیش‌نمایش سوم اندروید N صورت پذیرفته‌ است، دسترسی به ویژگی Battery Saver راحت‌تر از آن چیزی بدل شده است که ما در اندروید مارشمالو شاهد آن بودیم.

پیش‌تر در اندروید مارشمالو مجبور بودیم برای دسترسی به ویژگی Battery Saver به شکل زیر عمل کنیم:

برای دسترسی به این ویژگی در اندروید N باید کارهای زیر را انجام دهیم:

همان‌طور که در شکل‌های بالا می‌بینید، پیش‌تر مجبور بودیم برای دسترسی به ویژگی Battery Saver به مسیر Settings > Battery رفته و ازآنجا این گزینه را فعال کنیم؛ اما به لطف یک ویژگی جدید و کاربردی در نسخه‌ی جدید پیش‌نمایش اندروید N، دسترسی به ویژگی Battery Saver بسیار سریع‌تر از گذشته امکان‌پذیر است. به نظر می‌رسد که این ویژگی کاربردی در نسخه‌ی نهایی اندروید N به‌صورت پیش‌فرض قرار خواهد گرفت.

حتی زمانی که شما به بخش تنظیمات Battery در اندروید N می‌روید، دسترسی به قابلیت Battery Saver راحت‌تر شده است.

اگر شما از یک دستگاه نکسوسی بهره می‌برید و قصد دارید به این ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید، نیازی به نصب دستی نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش اندروید N نخواهید داشت. شما می‌توانید این نسخه را به‌صورت رسمی و از طریق اینترنت (OTA) بر روی دستگاه نکسوسی خود دریافت کنید.

نظر شما در خصوص این تغییر جدید چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*