اوپو صفحه نمایش تاشو 7 اینچی خود را به نمایش گذاشت

صفحه نمایش تاشو (Folding Display) یکی از جذاب‌ترین المان‌های تکنولوژی است که می‌توانیم به‌زودی آن را در محصولات خود ببینیم. اوپو یکی از کمپانی‌هایی است که در حال کار بر روی این پروژه است و به‌تازگی تصویری از آن را بر روی فضای مجازی قرار داده است.

اوپو نیز در توسعه و تولید صفحه نمایش تاشو به جمع ال‌جی و سامسونگ پیوست

اوپو الکترونیکز کورپ. تولید کننده وسایل الکترونیکی بر اساس Dongguan در گوانگدونگ چین است. محصولات عمده خط تولید این شرکت عبارت‌اند از: ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش کننده دی‌وی‌دی و اسمارت فون‌ها. این شرکت در ۲۰۰۴ تأسیس شد. این شرکت در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود.

اوپو یکی از کمپانی‌هایی است که همواره به دنبال دستیابی به تازه‌ترین تکنولوژی‌های دنیا است. طی سال جاری این تولیدکننده چینی از دستاوردهای مهمی برای دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. VOOC یکی از مهم‌ترین این دستاوردها است که مربوط به تکنولوژی شارژ سریع محصولات موبایلی بوده و خودش را به‌عنوان رقیبی جدی برای شارژ سریع کوالکام معرفی کرده است. علاوه بر آن اوپو یکی از نخستین کمپانی‌هایی است که یک ریموت را برای کنترل دوربین گوشی‌های هوشمند عرضه کرده و همچنین از یک دوربین چرخان خودکار بر روی گوشی هوشمند خود استفاده کرده است.

صفحه نمایش تاشو Oppoیکی از ایده‌هایی که این کمپانی طی چند سال اخیر در حال کار بر روی آن است، یک صفحه نمایش تاشو (Folding Display) بوده که در اصل همان گوشی هوشمند تاشو است. پروژه‌ای که به‌صورت جدی اوپو آن را از اوت سال گذشته آغاز کرد و در ماه فوریه سال جاری نیز نخستین نمونه آن را مقابل دوربین‌ها قرار داد.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید درواقع مربوط به دستگاه مجهز به صفحه نمایش تاشو اوپو است. این دستگاه که بی‌شباهت با کنسول دستی نینتندو 3DS است به یک صفحه نمایش تاشو مجهز شده و در جلوی آن نیز یک دوربین قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که اوپو از این محصول برای تولید در یک گوشی هوشمند بهره‌مند خواهد شد؛ اما می‌توانیم طی یک الی 2 سال آینده شاهد عرضه چنین محصولاتی به بازار تکنولوژی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*