گوشی گلکسی سی ۵

رونمایی از گوشی گلکسی سی ۵ در چین؛ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت رم

شایعات و تصاویر زیادی از محصول جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) در چند هفته‌ی اخیر لو رفته بود و همان‌طور که در گزارش قبلی برایتان گفته بودیم، این حجم از اطلاعات لو رفته به معنی رونمایی از این دیوایس در آینده‌ی نزدیک است؛ اتفاقی که چند ساعت پیش در کشور چین به وقوع پیوست.

اسمارت فون سامسونگ گلکسی سی ۵ ، یک گوشی هوشمند جدید در سری میان رده‌های این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود و با توجه به مشخصات سخت افزاری مناسبی که دارد، می‌تواند کاربرانی که گلکسی‌های اس ۷ را یک گزینه‌ی بیش از حد قدرتمند می‌دانند، راضی کرده و وارد گروه خریداران سامسونگ کند.

گوشی گلکسی سی ۵ که بدنه‌ای کاملا فلزی و طراحی بسیار مدرن و زیبایی دارد، از نمایشگر ۵.۲ اینچی ساخته شده از پنل‌های آمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (فول اچ دی)، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۰، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی برخوردار است که کاربران می‌توانند این فضا را با استفاده از کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس دی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند.

پشتیبانی گوشی گلکسی سی ۵ از سیستم پرداخت موبایلی

گوشی گلکسی سی ۵

دیوایس میان رده‌ی جدید سامسونگ از اسکنر تشخیص اثرانگشت برخوردار است و کاربران می‌توانند از آن برای انجام پرداخت‌های موبایلی خود با استفاده از سرویس سامسونگ پی بهره ببرند. در بحث قابلیت‌های تصویربرداری نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه‌ی نوردهی f/1.9 در عقب به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تهیه‌ی تصاویر سلفی و گفتگوی ویدیویی، امکانات گلکسی سی ۵ را تشکیل می‌دهند.

باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نصب بودن سیستم عامل اندروید ۶.۰ به‌صورت پیشفرض نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اسمارت فون جدید سامسونگ هستند. علاوه بر این‌ها، نرم افزار My Knox نیز بر روی گلکسی سی ۵ نصب شده است تا کارمندان و مدیران بتوانند در محیط کاریشان، نرم افزارهای شخصی را از ابزارهای کاریشان جدا کنند و با امنیت بالا، از دیوایس خود در خانه و محل کار بهره ببرند.

طبق اعلام مدیران سامسونگ، گلکسی سی ۵ ضخامتی معادل ۶.۷ میلی‌متر دارد و وزن آن ۱۴۳ گرم است. کاربران چینی می‌توانند این دیوایس را در رنگ‌های صورتی، طلایی صورتی، خاکستری و نقره‌ای سفارش دهند. در حال حاضر این محصول تنها در کشور چین قابل تهیه است اما با توجه به دریافت تاییدیه‌های موسسه‌ی استاندارد گذاری FCC، گلکسی سی ۵ احتمالا تا چند ماه دیگر به آمریکا و دیگر کشورهای جهان نیز ارسال خواهد شد.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری زیر می‌توانید تصاویری که به‌صورت رسمی برای معرفی این محصول جدید سامسونگ منتشر شده است را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*