قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones

آنچه در قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones خواهیم دید + گالری تصاویر

قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones یکشنبه 9 خرداد ماه به نمایش درخواهد آمد. در زیر قادر هستید تا تصاویر و خلاصه داستان مربوط به اپیزود آینده‌ی این سریال مهیج را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که نام این قسمت “Bllod of My Blood” خواهد بود.

هنوز فاصله زیادی از اپیزود پنجم فصل 6 سریال Game of Thrones نگرفته‌ایم که تصاویر قسمت ششم این مجموعه تلویزیونی ساخت HBO منتشر شد. با نگاه اجمالی به این تصاویر تقریباً می‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی در جدال بین لنیستر‌ها و گنجشک اعظم افتاده است. در بخش زیر نیز می‌توانید خلاصه داستان قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones را مشاهده کنید. نام این قسمت “Blood of My Blood” انتخاب شده است.

یک دشمن قدیمی در تصاویر دیده می‌شود. Gilly (هانا موری) خانواده سم (جان برادلی) را ملاقات می‌کند. آریا (میسی ویلیامز) انتخاب سختی را در پیش روی خود می‌بیند. جیمی (نیکولای کاستر) چهره شکست خورده‌ای را در برابر گنجشک پیر (جوناتان پرایس) به خود می‌گیرد.

متأسفانه یا خوشبختانه خیلی از قضایا از تصاویر انتشار یافته قابل حدس نیستند. با این حال تصویر مربوط به آریا نشان می‌دهد که وی از اتفاق به وجود آمده ابراز خوشحالی می‌کند.

لازم به ذکر است که قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones یکشنبه 9 خرداد ماه از طریق شبکه HBO پخش خواهد شد.

گالری تصاویر قسمت ششم فصل 6 سریال Game of Thrones

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*