کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080

کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080 توسط ایسوس رونمایی شد

کمپانی ASUS کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080 را معرفی کرد. اوایل این ماه انویدیا از آخرین و قدرتمندترین کارت گرافیکی خود رونمایی کرد. کارت گرافیک GTX 1080 که نه تنها عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می‌داد بلکه از قیمت بسیار مناسبی برای خرید نیز برخوردار بود. چنین محصولی مطمئنا هر گیمری را خوشحال کرد و چنین ویژگی‌هایی باعث شد که شرکای NVIDIA نیز به فکر نسخه‌ی تجاری این مدل از پردازنده‌ی گرافیکی بیفتند.

اگر از طرفداران کارت گرافیک GeForce ایسوس در گذشته باشید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که این کمپانی کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080 را بر روی مدل GTX 1080 معرفی کرد و نتیجه‌ی نهایی پردازنده‌ای شد، بسیار قدرتمندتر از آن چیزی که حتی انویدیا وعده‌ی آن را داده بود.

کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080 با قدرتی بسیار بالا به‌زودی عرضه خواهد شد

کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080 با سرعت کلاک 1.759 مگاهرتز همراه شده که بالاتر از سرعت پردازشی 1.607 مگاهرتز نسخه‌ی founders edition انودیا است. این پردازنده‌ی گرافیکی می‌تواند برای کسانی که به قدرت بیشتری نیاز دارند تا 1.936 مگاهرتز اورکلاک شود. البته اجرا با چنین قدرتی مسلما گرمای بیشتری را تولید خواهد کرد؛ به همین دلیل ایسوس 3 فن مخصوص برای این پردازنده طراحی کرده است.

کارت گرافیگ ROG Strix GeForce GTX 1080

در این پردازنده‌ی گرافیکی LED هایی قرار گرفته است. این LED ها می‌توانند با یک رنگ ثابت، همراه با پخش موسیقی حالت رقص نور داشته و در زمانی که پردازنده به دلیل عملکرد زیاد داغ کرده است، هشدار دهند. خریداران می‌توانند با پرداخت 620 دلار یک کارت گرافیگی ROG Strix GeForce GTX 1080 عادی راخریداری کرده و برای نسخه‌ی اورکلاک شده باید 640 دلار بپردازند. انتظار می‌رود که هر دو نسخه در چهارم ماه ژوئن (15 خرداد ماه) وارد بازار شوند. نظر خود را در مورد این کارت گرافیک قدرتمند با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از بهترین 1080 ها همین مدل asus هست مخصوصا LED هاش خیلی قشنگه