ماشین‌های کوچک

سفر در دنیای بزرگ با ماشین‌های کوچک من

بی‌شک عکس‌برداری یکی از خارق‌العاده‌ترین سرگرمی‌های دنیاست و درصورتی‌که چاشنی مهارت و خلاقیت به آن اضافه شود، درنهایت شاهد خلق شاهکارهای هنری خواهیم بود که زیبایی دنیا را از دریچه‌ای نو به نمایش می‌گذارند؛ مانند عکس‌هایی که کیم لوئینبرگر (Kim Leuenberger) در سفر به دنیای بزرگ با ماشین‌های کوچک خود گرفته است.

کیم لوئینبرگر، یک عکاس جوان و خوش‌ذوق است که ماشین‌های مینیاتوری را با خود به مسافرت برده و با استفاده از خلاقیت و ذوق خود، تصاویر بی‌نظیری از ترکیب محیط و ماشین‌های کوچک خود ثبت می‌کند. بهتر است باقی ماجرا را از زبان کیم بخوانید:

هفت سال پیش پدر و مادرم یک مینی ون فولکس واگن آهنی به من هدیه دادند، این هدیه برای منی که یک نوجوان دهه‌ی شصت میلادی هستم و علاقه‌مند به این چیزها بودم عالی بود.

چند سالی روی طاقچه‌ی اتاقم بود، ولی بعد، در یک روز یکشنبه‌ی آفتابی ماه می، فولکس واگنم را به باغچه‌ی خانه بردم و از آن چند عکس گرفتم. یک عکس از ون با خرس پدینگتون را در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشتم، نظرات و بازخوردهای این عکس در اینستاگرام خیلی خوب و مثبت بود، به همین دلیل پنج سالی می‌شود که مینی ون و چند ماشین جدید را با خودم به سفر می‌برم.

همین باعث شد بفهمم که چقدر به سفر علاقه دارم. هیچ وقت نمی‌توانم به مدت طولانی در یک مکان باشم. در این پنج سال، من تمام مناطق اطراف محل زندگی خودم یعنی سوئد و اروپا را تا جایی که توانستم گشتم. عکس‌های ماشین‌هایم راه جدیدی شد برای سفر کردنم و این حسی که عکس گرفتن به من می‌داد و همچنان می‌دهد مانند هیچ حس دیگری نیست.

هرکدام از این ماشین‌های کوچک شخصیت و حس خاص خودشان را دارند و هرکدام در نوع خود منحصر به فرد هستند. تمام زمانی که برای گرفتن این عکس‌ها صرف می‌کنم مثل خوددرمانی است و من را به دنیای درون خودم برده و در آن، همه‌ی دنیای اطرافم و نگرانی‌هایم را فراموش می‌کنم، به زمانی از کودکی برمی‌گردم که کودکی معصوم بودم و همه‌چیز خیلی ساده بود. همین‌طور یکی از چیزهایی که خیلی علاقه دارم، بازی با آب و انعکاس نور و نواحی خارج از فوکوس است.

هر عکس،­ لحظه و حسی است که دوست دارم با دیگران به اشتراک بگذارم؛ و وقتی مردم در نظرها می‌گویند این عکس‌ها باعث لبخند زدن و خوشحالی آنها شده، برای من بهترین بازخورد است.

در ادامه نگاهی به عکس‌های ثبت شده توسط کیم لوئینبرگر می‌اندازیم:

گالری تصاویر ماشین‌های کوچک کیم لوئینبرگر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به معنای واقعی کلمه؛شیک و تک
    بسیار سپاس و تشکر از تمامی عوامل سایت قدرتمند و بروز و خلاق گجت نیوز
    تشکر از زحمات بی پایان و خستگی ناپذیر تمامی عوامل.