گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا

تصاویر رسمی گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا

روز گذشته کمپانی چینی Oppo با انتشار تصاویری به‌طور رسمی عرضه‌ی گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا را تایید کرد. با ما همراه باشید.

شرکت چینی Oppo به مدت سه سال اسپانسر باشگاه فوتبال بارسلونا شده است. در این مدت همکاری‌های بین آنها آن‌قدر خوب پیشرفته که Oppo تصمیم گرفته است که یکی از بهترین گوشی‌های خود را به‌صورت سفارشی و با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا عرضه کند.

این گوشی سفارشی Oppo R9 است. فروش گوشی هوشمند Oppo R9 آن‌قدر خوب پیش رفته که در مدت‌زمان کوتاهی، گوشی هوشمند شیائومی Mi5 را ازنظر میزان فروش پشت سر گذاشته است. در چند روز گذشته تصاویری از گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا در اینترنت منتشر شد که نظرات مثبتی را با خود به دنبال داشت. روز گذشته شرکت چینی Oppo به‌طور رسمی چند عکس از این گوشی را منتشر کرد که درنهایت این شایعات را تایید کرده باشد. این شرکت زمان عرضه‌ی گوشی اوپو R9 با طرح بارسلونا را روز دوم ژوئن اعلام کرد. شما می‌توانید برای پیش‌خرید آن به وب سایت JD.com مراجعه کنید.

گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا

همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، لوگوی باشگاه فوتبال بارسلونا با طلای 18 عیار در پشت این گوشی شیک و زیبا خودنمایی می‌کند. بهتر است بدانید که این نسخه از گوشی Oppo R9 با طرح بارسلونا دارای یک رابط کاربری سفارشی‌شده‌ی مخصوص باشگاه فوتبال بارسلونا است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا

مشخصات گوشی Oppo R9 با طرح باشگاه فوتبال بارسلونا

این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با تفکیک‌پذیری 1080p، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و در قلب خود از یک پردازنده‌ی بسیار سریع به نام Helio P10 بهره می‌برد. یک دوربین باکیفیت 16 مگاپیکسلی در پشت این گوشی خودنمایی می‌کند و باتری این گوشی 2850 میلی آمپری است. ازآنجایی‌که این گوشی یک نسخه‌ی سفارشی است، احتمال تغییر این مشخصات نیز وجود دارد.

گوشی عادی Oppo R9 با قیمت 430 دلار به فروش می‌رسد، پس باید انتظار داشت که این نسخه‌ی سفارشی‌سازی شده از گوشی Oppo R9 قیمت بالاتری داشته باشد.

نظر شما در خصوص این گوشی با طرح باشگاه بارسلونا چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کی در ایران عرضه میشه؟

  2. باز هم طرحی از ایفون..خلاقیت ندارند..بد اسم ایرانیا بد در رفته..خودشون کپی از هم هستند