آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ مشکلات آیپد پرو ۹.۷ اینچی را برطرف‌ می‌کند

آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ مشکلات آیپد پرو ۹.۷ اینچی را برطرف‌ می‌کند

اپل حدود چند هفته‌ی پیش آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ (iOS 9.3.2) را برای کاربران آیفون، آیپاد و آیپد عرضه کرد. اپل در این به‌روزرسانی به‌جای اینکه بر روی عرضه‌ی امکانات جدید فعالیت کند، تمرکز خود را بر روی برطرف کردن مشکلات امنیتی متعدد و رفع کردن چندین باگ آزاردهنده بر روی دیوایس‌های مختلف گذاشته بود.

با اینکه خیلی از کاربران اپل در همان روزهای اول توانستند آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ را به‌راحتی دریافت کنند و بدون هیچ مشکلی بر روی آی‌دیوایس خود نصب کنند، اما اوضاع برای همه این طور نبود. به طرز عجیبی خیلی از کاربرانی که این نسخه را بر روی آیپد پرو ۹.۷ اینچی خود نصب کرده بودند، با کرش کردن عجیب نرم افزارها و گاهی اوقات بریک شدن یا همان از کار افتادن کامل این آیپد مواجه می‌شدند!

آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ مشکلات آیپد پرو ۹.۷ اینچی را برطرف‌ می‌کند
بعد از اینکه هزاران گزارش مختلف از سوی کاربران این مدل از آیپد پرو برای اپل ارسال شد، مدیران بخش نرم افزاری اپل تصمیم گرفتند که به‌طور موقتی آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ را برای این دسته از کاربران غیر فعال کنند تا دلیل بروز این مشکل را برطرف کنند. گویا امروز و از ساعاتی پیش، این مشکل برطرف شده است و کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی می‌توانند بار دیگر آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ را دریافت و نصب کنند.

در این به‌روزرسانی جدید، اپل تمام مشکلاتی که باعث کرش کردن اپلیکیشن‌ها و البته بریک شدن کامل آیپد می‌شد را برطرف کرده است و در گزارش متنی این نسخه آمده است که علاوه بر آن مشکلات قبلی، چندین باگ فنی دیگر هم برطرف شده است و بنابراین کاربران می‌توانند به آسانی و با خیال راحت، این نسخه را دریافت و نصب کنند.

دانلود و آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ برای آی‌دیوایس‌های اپل

اگر شما هم یکی از کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی و یا هر کدام از آی‌دیوایس های دیگر اپل هستید و قصد دارید که این نسخه‌ را دریافت کنید، دو راه پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید این آپدیت را از طریق مراجعه به نرم افزار تنظیمات آیفون، آیپاد یا آیپد خود دریافت کنید. این روش که اصطلاحا آپدیت از طریق OTA نامیده می‌شود، آسان‌ترین روش آپدیت است و برای دیوایس‌هایی کاربرد دارد که جیلبریک نشده باشند و البته عملکرد درستی داشته باشند.

آن دسته از کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی و یا هر کدام از کاربرانی که دیوایس آنها روشن نمی‌شود و یا در صفحه‌ی بوت دیوایس و بر روی لوگوی اپل گیر کرده است، نمی‌توانند از روش اول بهره ببرند و به‌جای آن، باید دیوایس خود را با استفاده از کابل یو اس بی به نرم افزار آیتونز در کامپیوترشان متصل کنند و از آنجا نسبت به آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ یا ریستور به این نسخه اقدام کنند.

ما پیش از این در گجت نیوز و طی یک آموزش کامل، تمام این روش‌ها را به همراه تصاویر و به‌صورت مرحله به مرحله آموزش داده‌ایم که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این لینک، از آموزش آپدیت و ریستور سیستم عامل آی او اس خود به این نسخه استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*