گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition

جعبه گشایی گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition انجام شد

گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition به‌طور رسمی معرفی شد. کمپانی اوپو با موفقیت از سه نسخه‌ی سفارشی از گوشی Oppo R9 پرده برداری کرد. این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در چین است که سال گذشته موفق به عرضه‌ی بیش از 50 میلیون دستگاه اسمارت فون در بازارهای جهانی شد.

این کمپانی با حمایت باشگاه اف سی بارسلونا گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition را راه اندازی کرد. گوشی هوشمندی که با قیمت 299 یوان، چیزی در حدود 455 دلار مشخصاتی شبیه به مدل OPPO R9 معمولی ارائه کرده است. این دستگاه همانطور که پیش بینی می‌شد در دو رنگ آبی و قرمز (رنگ لباس باشگاه FC Barcelona) در دسترس خواهد بود.

جعبه گشایی گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition انجام شد

چیزی که در این نسخه‌ی سفارشی بسیار چشمگیر بوده، لوگوی FC Barcelona است که با طلای 12K (آلیاژی از طلا با ترکیب 50 درصد طلا و 50 درصد فلزات دیگر) پوشیده شده است. این گوشی با یک تم رابط کاربری سفارشی با امضای مسی، نیمار، سوارز، راکیتیچ و اینیستا نیز همراه شده است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیزی شبیه به گوشی اوپو آر 9 است. گوشی Oppo R9 FC Barcelona Edition دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. در زیر این نمایشگر، پردازنده‌ی قدرتمند Helio P10 قرار گرفته، 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره‌مند شده است.

وجود دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت آن تائید شده و یک باتری 2850 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی این مدل را فراهم می‌کند. در زیر می‌توانید جعبه گشایی گوشی اوپو R9 FC Barcelona Edition را ببینید.

نظر خود را در مورد این نسخه از اوپو R9 با ما در میان قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از کجا بخرم قیمتش چنده؟