دومین گوشی نکسوس هواوی

دومین گوشی نکسوس هواوی در راه است

دومین گوشی نکسوس هواوی در راه است؛ با اینکه این جمله‌ی یکی از مدیران کمپانی هواوی در آفریقای جنوبی بوده؛ اما درستی این خبر هنوز در پرده‌ای از ابهام است. اگرچه چند ماهی است که از رسمی شدن اندروید N می‌گذرد؛ اما تاکنون نامی برای نسخه‌ی بعدی اندروید مشخص نشده است (حتما خبر دارید که گوگل انتخاب نام بعدی سیستم عامل خود را به کاربران واگذار کرده است).

هنگامی که گوگل نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل اندروید را راه‌اندازی می‌کند، درواقع به این معناست که سخت‌افزار جدیدی از گوشی نکسوس نیز در راه است. به‌طور معمول با معرفی هر اندروید جدید، یک یا دو گوشی هوشمند و در برخی مواقع حتی یک تبلت جدید، معرفی شده است. مدت‌ها شایعات زیادی پیرامون این موضوع وجود داشت که امسال ظاهرا کمپانی اچ تی سی قصد دارد که دو دستگاه گوشی نکسوس جدید را برای گوگل بسازد. بر اساس گفته‌های Gearburn، امسال نیز کمپانی Huawei در حال ساخت نکسوس جدید برای گوگل است.

در یک نشست مطبوعاتی، مدیر گروه تجاری کمپانی هواوی در آفریقای جنوبی، Charline Munilall در پاسخ به سوالی که چرا نکسوس 6P در این ناحیه به‌طور گسترده‌ در دسترس نیست، اظهار داشت:” به هر حال ما دوباره در حال ساخت نکسوس جدیدی هستیم.”

زمانی که خانم Charline در حال صحبت درباره‌ی Nexus 6P است، اعلام می‌دارد که این کمپانی قصد دارد امسال مجددا نکسوس جدیدی را وارد بازار کند. در واقع شاید، این به معنای آن نباشد که این گوشی هوشمند، دومین گوشی نکسوس هواوی خواهد بود. شاید خانم Charline اشاره به دستگاه دیگری داشته است. مطمئنا تاییدیه‌ی نهایی زمانی به‌دستمان خواهد رسید که گوگل در اواخر تابستان به‌طور رسمی از دستگاه نکسوس جدید در کنار سیستم‌عامل اندروید N رونمایی کند.

هواوی گوشی Nexus 6P را سال گذشته با همکاری گوگل، تولید کرد. گوگل در آن زمان به چین رفت تا شریک تجاری خود را برای برنامه‌ی ساخت نکسوس پیدا کند و هواوی توانست یک دستگاه فوق العاده برای کمپانی گوگل بسازد. گوشی Nexus 6P بازخورد بسیار خوبی از کاربران خود دریافت کرد، درست ‌مانند زمانی که کمپانی ال‌جی، Nexus 4 و Nexus 5 را برای گوگل ساخته بود؛ بنابراین جای تعجب نخواهد بود اگر گوگل تصمیم داشته باشد تا ساخت گوشی نکسوس جدید خود را مجددا به کمپانی هواوی واگذار کند.

این بدان معنا نیست که شایعات پیرامون ساخت گوشی نکسوس جدید توسط HTC، خلاف واقع خواهد بود. گوگل امسال می‌تواند تعدادی دستگاه جدید نکسوس تولید کند که از جمله آنها می‌توان به دو گوشی هوشمند جدید اشاره کرد. شاید به‌روزرسانی از گوشی Nexus 9 سال 2014 عرضه گردد و یا شاید Nexus Player ارتقا یافته‌ای از راه برسد؛ اما به‌ یاد داشته باشید که تمامی این خبرها همچنان در حد یک شایعه بوده و بهتر است صبر کنیم تا در مورد دومین گوشی نکسوس هواوی اخبار بیشتری منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*