تلفن پروژه تانگو لنوو

تلفن پروژه تانگو به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Quad HD مجهز است (شایعه)

یکی از جذاب و البته مرموزانه‌ترین تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند، تلفن پروژه تانگو است که برای نخستین بار لنوو چنین محصولی را روانه بازار خواهد کرد. اوان بلس افشا کننده معروف در توییتر خود نوشته که این محصول به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Quad HD مجهز است. این محصول در کنفرانس Tech World رونمایی خواهد شد.

آیا صفحه نمایش 6.4 اینچی تلفن پروژه تانگو لنوو با ابعاد بزرگ خود می‌تواند مخاطبین خود را جذب کند؟

نخستین تلفن پروژه تانگو تولید شده محصولی از لنوو است که در کنفرانس Tech World پیش رو رونمایی خواهد شد و به گفته‌ی مدیرعامل لنوو ماه جولای شاهد عرضه این محصول در بازارهای بزرگ جهانی خواهیم بود. تا به امروز اطلاعات خاصی در ارتباط با این محصول به بیرون درز نکرده بود. هرچند که ماه ژانویه میلادی درست زمانی که همکاری گوگل و لنوو در پروژه تانگو اعلام شد تصاویری از تلفن پروژه تانگو نیز منتشر شد. با این اوصاف بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند دوست دارند اطلاعات بیشتری را از این سری محصولات به دست آورند. خوشبختانه باید بگوییم که اوان بلاس جزئیات تازه‌ای از این محصول را در حساب توییتر خود منتشر کرده است.

به نقل از این افشا کننده، نخستین تلفن پروژه تانگو به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن Quad HD مجهز خواهد بود. وقتی که به عقب برگردیم لنوو چندی پیش اعلام کرده بود که صفحه نمایش این محصول از 6.5 اینچ فراتر نخواهد بود و حالا اعلام می‌شود که اندازه آن 6.4 اینچ و در واقع با فاصله‌ی کمی از گفته‌ی این کمپانی است. علاوه بر آن نام این محصول نیز به بیرون درز کرده است که بر اساس این گزارش Lenovo PHAB2 Pro خواهد بود.

متأسفانه در کنار صفحه نمایش و نام این محصول اطلاعات دیگری نظیر مشخصات سخت افزاری نخستین تلفن پروژه تانگو ساخت لنوو منتشر نشده است؛ اما می‌توانیم در کنفرانس Tech World پیش رو اطلاعات بسیار بیشتری را نسبت به حال به دست آوریم. تا بدین لحظه به‌طور مطمئن می‌توان گفت که قیمت این محصول کمتر از 500 دلار خواهد بود و از یک تراشه سری اسنپدراگون کوالکام قدرت خواهد گرفت. در حالی که بسیاری از کاربران با صفحه نمایش 6 اینچی نکسوس 6 هم حتی مشکل داشتند، 6.4 اینچ می‌تواند برای یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ جلوه کند. به هر حال برای قضاوت کردن باید صبر کرد و نخستین تلفن پروژه تانگو لنوو را از نزدیک دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*