کدام محکمتر است iPhone 4S يا Galaxy S III+ويديو

 

تاکنون به اين موضوع فکر کرده بوديد که کدام گوشي سفت و سخت‌تر است؟ بياييد طي يک آزمايش، از گوشي عزيز دلبندمان بگذريم و ببينيم که چقدر تاب و تحمل سختي‌ها را دارد؟ اما نه، دست نگه داريد! پيش از ما «اريک مک» دست به اين جنايت هولناک زده است و در آزمايشي دو گوشي Galaxy S III و iPhone 4S را از ارتفاعي حدودا دو متري به زمين ‌انداخته است. به نظر شما کداميک از اين گوشي‌ها پيروز اين ميدان خواهد بود؟

اگر در اينترنت سرک کشيده باشيد، حتماً تصاوير تکان‌دهنده و زجر‌آوري از بي‌رحمي بيش از حد کاربران شکم سير آن سوي آب‌ها با گجت‌هايشان را ديده ايد. خريد اين ابزارها براي بسياري در حد خواب و رويا است.
بگذريم! همانطور که در تصوير ويدئويي زير ملاحظه مي‌فرماييد، هر دو گوشي ضربه سخت و سنگيني را تحمل کرده و حتي وضعيت گلکسي سامسونگ شايد بدتر از آيفون اپل باشد. اما اگر با نگاه منصفانه‌تري بنگريم، برنده اصلي اين مسابقه کسي نيست جز جاذبه زمين و دوست هميشگي‌اش «آقاي ايزاک نيوتن»!

 

دوستان هيچ نگران نباشيد، خوشبختانه گوشي‌هاي اريک داراي ضمانت طلايي شرکت Square Trade بوده و حتي چنين مواردي از خسارت را نيز جبران مي‌کند. اگر از مقايسه شرکت‌هاي ارائه دهنده گارانتي و خدمات پس از فروش در اينجا و آنجا به شگفت آمده‌ايد، لازم است به استحضار برسانيم که اين دست گارانتي ها در آنجا کم نيست!
اما سوالي که مطرح کردنش خالي از لطف نيست آنکه، نظر شما کاربران گرامي زوميت درباره کيفيت خدمات پس از فروش به خصوص در بازار IT کشور چگونه است؟ آيا هرگز از گارانتي محصولات خريداري شده استفاده کرده‌ايد؟ آيا در کشور ما، گارانتي ارزش صرف هزينه بيشتر در هنگام خريد را دارد؟


منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*