اسمارت فون Motorola Moto Z

نگاه نزدیک به اسمارت فون Motorola Moto Z

اسمارت فون Motorola Moto Z توسط لنوو رونمایی شد. درحالی که این کمپانی پرچم‌داران خود را همواره تحت عنوان Moto X روانه‌ی بازار می‌کرد، امسال سنت شکنی کرده و گوشی پرچم‌دار خود را تحت نام دیگری عرضه کرده است؛ به گوشی Motorola Moto Z سلام کنید او اکنون پرچم‌دار جدید کمپانی Motorola خواهد بود.

این دستگاه جدید شاید ویژگی‌های تقریبا مشابه‌ای با دیگر پرچم‌داران داشته باشد؛ اما برای اولین بار در جهان با ویژگی اضافی به‌ نام موتو مدز (Moto Mods) ارائه شده است. گویا موتورولا قصد داشته تا با تغییر نام پرچم‌داران خود از سری Moto X به Moto Z روح تازه‌ای نیز به آن بدمد. گوشی موتورولا موتو زد امسال با زبان طراحی جدیدی پا به میدان گذاشته و این اولین برخورد نزدیک با این اسمارت فون است.

اسمارت فون Motorola Moto Z معرفی شد؛ او اکنون پرچم‌دار جدید موتورولا است

اسمارت فون Motorola Moto Z دارای نمایشگر کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. در زیر این صفحه نمایش و در دل این گوشی تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت‌نمایی می‌کند. قاب نازک این گوشی باعث شده موتورولا موتو زد دستگاهی بسیار باریک و خوش دست شود.

این گوشی با سنسور‌ها و پنلی که در جلو قرار گرفته، بسیار شکیل‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد. در پنل پشتی وضعیت حتی بهتر از این است. سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی و موتو مدز‌ها در اینجا قرار گرفته‌اند.

کمپانی Motorola امسال با قدرت وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است، مطمئنا لنوو برای این خرید بزرگ باید به خود ببالد. موتورولای لنوو امسال با گوشی قدرتمندی برای رقبا‌ی خود، خودنمایی خواهد کرد. در گالری زیر می‌توانید تصاویر زیبایی از این گوشی هوشمند را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه