فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ

تیزر جدید فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ خبر از صفحه نمایش منحنی می‌دهد

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ یکی از محصولات داغ سال 2016 است که تا چندین روز دیگر برای نخستین بار آن را خواهیم دید. شب گذشته یک تیزر تبلیغاتی از این محصول به بیرون درز پیدا کرد که خبر از دارا بودن این فبلت از یک صفحه نمایش منحنی می‌دهد. هرچند که سامسونگ آن را تأیید نکرده است.

در حالی که حدوداً یک ماه دیگر پرچم‌دار آینده سامسونگ معرفی خواهد شد، شایعات و اخبار پیرامون این محصول بسیار داغ هستند. در حال حاضر مشخص نیست که نام اصلی این محصول گلکسی نوت 6 بوده و یا گلکسی نوت 7 خواهد بود. و یا آنکه صفحه نمایش این محصول بالاخره منحنی است یا طبق روال گذشته گلکسی نوت با صفحه نمایشی ساده و تخت روانه بازار خواهد شد.

شب گذشته یک تیزر تبلیغاتی از این محصول به بیرون درز کرده است که حاوی اطلاعات مهمی درباره این فبلت است. این تصویر که توسط یک منبع ناشناس در اختیار وب‌سایت Phonearena قرار گرفته است، چنین خبری را تأیید می‌کند که سامسونگ قصد دارد تا زبان طراحی سری گلکسی نوت خود را تغییر داده و به‌نوعی آن را به خانواده گلکسی اس 7 خود نزدیک کند.

یکی دیگر از موضوعاتی که در ارتباط با این محصول وجود دارد نام آن است. سامسونگ هنوز مشخص نکرده که نام پرچم‌دار آینده خانواده گلکسی نوت دارای چه نامی خواهد بود. اگر طبق روال سال‌های گذشته این نام‌گذاری صورت گیرد باید منتظر گلکسی نوت 6 باشیم؛ اما برخی از تحلیلگران مواردی را عنوان می‌کنند که می‌تواند نام این محصول را با پرش از عدد 6 به گلکسی نوت 7 تغییر دهد.

سامسونگ با پرش از عدد 6، فبلت گلکسی نوت 7 را عرضه خواهد کرد

مهم‌ترین دلیل استفاده از نام گلکسی نوت 7 همگام شدن با پرچم‌دار فعلی آن‌ها به نام گلکسی اس 7 است. شاید انتخاب نام نوت 6 در حالی که هم اکنون خانواده اس 7 در بازار فروخته می‌شوند، می‌تواند ذهنیت بدی را برای خریداران به همراه داشته باشد و فکر کنند که با محصول قدیمی سر و کار دارند. یکی دیگر از دلایل مهم این تغییر نام می‌تواند پرچم‌دار آینده کمپانی اپل، آیفون 7 باشد. با توجه به رقابت شدید سامسونگ و اپل، این امکان وجود دارد که سامسونگ حتی در زمینه شماره محصول خود نیز حساسیت به خرج دهد تا از رقیب خود عقب‌تر نباشد.

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ

حال بد نیست نگاهی به این تیزر تبلیغاتی که در بالا قرار گرفته داشته باشیم. عبارتی بر روی این تیزر تبلیغاتی نوشته شده است که در صورت واقعی بودن این تیزر می‌تواند آب پاکی را در ارتباط با صفحه نمایش گلکسی نوت 7 به روی دست ما بریزد. «بر روی لبه در مورد چیزی عظیم بنویس» این عبارتی است که بدون شک خبر از منحنی بودن صفحه نمایش فبلت سامسونگ می‌دهد. علاوه بر آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قلم هوشمند فبلت گلکسی نوت 7 نیز با دریافت قابلیت‌های بیشتر، کاربردی‌تر از گذشته شده باشد.

انتظار داریم که این محصول جذاب از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر AMOLED همراه با رزولوشن QHD بهره بگیرد. علاوه بر آن در زیر قاب شگفت انگیز خود نیز میزبان یک تراشه فوق مدرن و معرفی نشده اسنپدراگون 823، پردازنده 4 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، شش گیگابایت ظرفیت رم و یک دوربین 12مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 باشد. بر اساس تازه‌ترین اخبار سامسونگ از فبلت گلکسی نوت 7 خود در ماه آینده میلادی رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بر روی لبه چیزی عظیم، بنویس

  2. درک نمیکنم که چرا باید این دو سری هر چه بیشتر شبیه به هم بشن، تاجاییکه تفاوتشوتون تنها در وجود یه قلم باشه.
    این دو تا، دو تا شخصیت متفاوت دارن. دو تا مقصد و مقصود متفاوت دارن.
    عین این می مونه که با گرفتن روشنایی از روز، اونو هر چه بیشتر شبیه شب کنیم.
    واقعا نمیدونم کدوم آدم نادونی تو سامسونگ چنین نقشه راهی رو پیشنهاد داده!

  3. write on the edge of something great ترجمه اش این نیست که هر چیز بزرگی را بر روی لبه بنویس…بلکه ترجمه دقیقش میشه بر روی لبه چیزی عظیم بنویس و احتمالا اشاره به این داره که میلیمترهای آخر گوشه های صفحه هم برای قلم قابل تشخیصه