E3 2012 : رونمايي از موس هاي جديد ROCCAT ويژه گيمر هاي حرفه اي

 

امسال هم مانند هميشه، در کنار بازي هاي مختلف، حضور شرکت هاي متعدد توليد سخت افزار هم در E3 جلوه خاصي دارد. شرکت ROCCAT هم در غرفه خود در نمايشگاه سرگرمي هاي الکترونيک 2012، دو مدل جديد از موس هاي ويژه بازي خود را رونمايي کرد. اين دو عبارتند از Lua که يک موس سه کليده نسبتا ساده است و Kone XTD که ويژه گيمرهاي حرفه اي است که مي خواهند امکان تنظيم و کنترل هر دکمه و حرکتي از موس را در اختيار داشته باشند.

اين موس ها کاملا راحت و خوش دست بوده و به راحتي با شکل دست سازگارند. Lua با استفاده از سنسور Pro Optic R2 به شما اين امکان را مي دهد که حساسيت موس را از 250 تا 2000 نقطه در اينچ طي 5 مرحله تغيير دهيد. همچنين شما اين امکان را داريد که به صورت دل خواه رنگ طرح روي موس را تغيير دهيد. Lua کوچکترين موسي است که اين کمپاني تا کنون توليد کرده است. بدنه بيروني آن هم به گونه اي طراحي شده که از دست تان سر نخورد يا اينکه در استفاده طولاني به دست تان نچسبد، تا بتوانيد دقيق ترين حرکات بازي را به خوبي انجام دهيد. مدل Lua قرار است از ژولاي با قيمت 50 دلار به بازار عرضه شود.
مدل Kone XTD هم براي اولين بار در E3 رونمايي مي شود و طراحي کلي همانند موس گيم اصلي Kone دارد. فرورفتگي دو طرف اين موس باعث مي شوند که انگشتان تان به راحتي بر در آن قرار گرفته و زماني را به استراحت بگذرانند. به لطف سنسور ليزري Pro Aim R3 اين موس، شما مي توانيد دقتي را در حد 8300 نقطه در اينچ (DPI) تجربه کنيد. اين موس داراي 12 دکمه قابل برنامه ريزي است و با تکنولوژي Easy Shift مي تواند تا 24 دستور را در خود ذخيره کرده و در اختيارتان بگذارد. تنها با تپ کردن يک دکمه روي موس، اين گجت به ليست دستورات دوم سويچ کرده و جمعا 24 کارايي را در بازي، براي تان فراهم مي کند. به لطف LED ها، مي توانيد بخش هاي نوراني آن را به رنگ هاي مختلفي در آوريد.

{photo}91/03/18/ROCCAT-Lua-and-Kone-XTD{/photo}

اين موس از ماه اکتبر با قيمت 100 دلار عرضه خواهد شد.


منبع : ENgadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*