Samsung Cloud Gaming :E3 2012 بازي آنلاين با تلوزيون هاي هوشمند سامسونگ بدون نياز به کنسول!

 

 

اگر پيگير اخبار دنياي تکنولوژي باشيد، حتما مي دانيد که تب استفاده از فضاي ذخيره سازي و رايانش ابري يا کلود مدتي است بسيار همه گير و داغ شده است. سامسونگ روز گذشته در E3 با افزودن بخشي ديگر به فضاي کلود، به دنياي بازي ها هم وارد شد.

اين شرکت با همکاري Gaikai قرار است که پلتفرم بازي هاي ويديويي بر پايه کلود را براي پخش و استفاده روي تلويزيون هاي هوشمند Samsung LED 7000 و بالاتر که توليد 2012در آمريکا عرضه کند.

سرويس بازي بر پايه کلود به کاربران اجازه مي دهد که بدون نياز به کنسول بازي، همانطور که از محتواي شبکه هاي کابلي روي اسمارت تي وي خود بهره مي برند، مشغول بازي با برخي از بزرگترين عناوين دنياي گيم و کيفيتي همانند کنسول هاي مدرن بازي شوند. شايد بتوان امکان «امتحان بازي قبل از پرداخت براي خريد آن» را يکي از جذاب ترين و بهترين بخش هاي اين پلتفرم دانست. اين بخش به کاربر اجازه مي دهد که تمام عناوين بازي موجود در کلود سامسونگ را به صورت آزمايشي بازي کند و درصورتي که بازي را دوست داشت، براي خريد نسخه کامل تحت کلود آن اقدام کند.

سامسونگ اعلام کرده که به زودي مرحله ثبت نام براي تست نسخه بتاي سرويس بازي ابري خود را از ميان دارندگان اسمارت تي وي سامسونگ در آمريکا آغاز مي کند.


منبع:Gizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برای امریکا؟

    پس ما که تلوزیون هوشمند داریم چی میشیم یعنی ما الکی گرفتیم