گوشی بدون حاشیه

آیا نوبیا بر روی یک گوشی بدون حاشیه جدید کار می‌کند؟

گوشی بدون حاشیه مرموزی تحت برند نوبیا در فضای آنلاین ظاهر شد. ماه مه گذشته برند نوبیا سه گوشی هوشمند Nubia Z9، Z9 Mini و Z9 Max را در چین معرفی کرد. این سه گوشی از محبوبیت خوبی در این کشور برخوردار شد، به‌خصوص پرچم‌دار بدون حاشیه نوبیا زد 9.

برند نوبیا امسال تاکنون دو گوشی Nubia Z11 Mini و Z11 Max را معرفی کرده و انتظار می‌رود این کمپانی با انتشار زود هنگام نوبیا زد 11 آخرین قطعه‌ی پازل این سری خود را کامل کند. بر اساس آخرین تیزر تبلیغاتی نوبیا، این گوشی هوشمند در 28 ژوئن معرفی خواهد شد و به لطف لیست منتشر شده تنا، اکنون طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آن را نیز می‌دانیم.

اگر بخواهیم نگاه سریعی به مشخصات گوشی Nubia Z11 بیندازیم. بر اساس لیست TENAA باید گفت که این گوشی با پردازنده‌ی بالا رده‌ای عرضه نخواهد شد. لیست تنا در ماه گذشته نشان داد که گوشی نوبیا زد 11 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 با ساختار 64 بیتی عرضه خواهد شد. شاید وجود چنین پردازنده‌ای بدان معنا باشد که احتمالا نوبیا زد 11 پرچم‌دار امسال برند نوبیا نخواهد بود.

گوشی بدون حاشیه مرموزی تحت برند نوبیا در فضای آنلاین ظاهر شد

نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه کمپانی Nubia احتمالا در حال آماده سازی برای انتشار یک دستگاه مجهز به اسنپدراگون 820 کوالکام است؛ اما هنوز نامی از این دستگاه برای ما مشخص نیست. بهر حال یک گوشی هوشمند ناشناخته تحت برند نوبیا در چین ظاهر شده است.

گوشی هوشمندی که در واقع با دو دوربین در پشت راه اندازی خواهد شد. در گالری زیر دو تصویر قرار دارد که می‌توانید در آن یک گوشی بدون حاشیه با نمایشگر منحنی را ببینید. اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته و دکمه‌ی دایره‌ای شکل خازنی نوبیا نیز در آن دیده می‌شود.

اطلاعات زیادی درباره‌ی این دستگاه در دسترس نیست؛ اما اگر این عکس‌ها قابل باور باشد، گوشی آینده نوبیا کاملا شبیه به نوبیا زد 9 و نوبیا زد 11 خواهد بود. این منبع ادعا می‌کند که گوشی بدون حاشیه جدید نوبیا به 6 گیگابایت رم و اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود و چنین ادعایی دقیقا به معنای آن است که مطمئنا در صورت صحت این خبر، این گوشی هوشمند جدید، پرچم‌دار امسال کمپانی نوبیا خواهد بود.

درباره‌ی این‌که نوبیا این گوشی جدید را چه خواهد نامید، هیچ ایده‌ای وجود ندارد؛ اما حدس می‌زنیم که ممکن است با نوع دیگری از نوبیا زد 11 آن را نامگذاری کند. این گوشی مرموز جدید احتمالا در هفته‌های آینده از راه برسد و اگر خبر جدیدی از آن به دستمان رسید، حتما با شما در میان خواهیم گذاشت. تا آن روز فقط صبور باشید و بدانید که گوشی بدون حاشیه‌ مرموزی تحت برند نوبیا در راه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*