فروش سری شیائومی ردمی

فروش سری شیائومی ردمی از مرز 100 میلیون دستگاه گذشت

فروش سری شیائومی ردمی که طرفداران زیادی در بین کاربران شیائومی نیز پیدا کرده، از مرز 100 میلیون دستگاه گذر کرد. سری گوشی‌های شیائومی ردمی ترکیبی است از مشخصاتی کاملا قابل قبول، قیمتی پائین و کیفیتی نسبتا چشمگیر و با چنین ویژگی‌هایی آن‌ها توانستند به محبوبیت نسبتا خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.

Lei Jun، بنیانگذار کمپانی شیائومی، می‌گوید که عرضه‌ی سری گوشی‌های ردمی در مجموع بیش از 100 میلیون دستگاه، چیزی نزدیک به 110 میلیون، بوده است. این آمار زمانی شگفت انگیزتر می‌شود که بدانید، اولین فروش سری شیائومی ردمی، با توجه به راه‌اندازی اولین گوشی از این سری، به جولای 2013 باز می‌گردد.

فروش سری شیائومی ردمی ، رقمی نزدیک به 110 میلیون دستگاه را نشان می‌دهد

تاکنون سری گوشی‌های ردمی در 9 مدل مختلف عرضه شده است. گوشی‌های ردمی، ردمی 2، ردمی 2A، ردمی 3، ردمی 3S، ردمی نوت، نوت پرایم، نوت 2 و نوت 3، مدل پرو اندکی بعد از مدل‌های اصلی به بازار آمد، دستگاه‌هایی هستند که تاکنون توسط این کمپانی وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده و با ثبت چنین عددی، هر مدل به‌طور میانگین آمار فروش 12 میلیون دستگاه را به ثبت رسانده است. رقم حیرت‌انگیزی است.

سری گوشی‌های شیائومی ردمی، در ابتدا به‌عنوان دستگاه‌هایی با سود فروش بسیار پائین کار خود را آغاز کرده؛ اما با برنامه‌ریزی‌های دقیق، در نهایت به یک درآمد چند میلیارد دلاری برای این کمپانی تبدیل شده است. سری محصولاتی که در یک سیر تکاملی، گوشی‌های هوشمند میان رده‌ با مشخصات سطح بالایی چون سنسور اثر انگشت، 2 تا 3 گیگابایت رم و قیمتی مقرون به‌صرفه را به بازار پرمنفعت این صنعت وارد کرد. با وجود استراتژی‌های خاص کمپانی Xiaomi، فروش سری شیائومی ردمی از مرز 100 میلیون دستگاه گذشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*