بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی (خرداد 95)

در این مقاله سعی داریم بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی خرداد ماه را معرفی کنیم. اجازه دهید مطابق معمول 10 گوشی را انتخاب کرده و نگاهی گذرا به هر کدام داشته باشیم.

10. Meizu M3 Note

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی میزو ام 3 نوت (Meizu M3 Note) یکی از بهترین دستگاه‌های کمپانی میزو است. این گوشی در ماه آوریل امسال معرفی شده و قیمت واقعا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این دستگاه در داخل بدنه‌ی تمام فلزی خود، نمایشگری 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی جای داده و در زیر این نمایشگر از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Helio P10 با ساختار 64 بیتی استفاده کرده است. گوشی Meizu M3 Note در دو نسخه‌ی 2 گیگابایت رم و یا مدل بالاتر 3 گیگابایتی عرضه شده؛ با این حال مدل سطح بالاتر آن همچنان مقرون‌به‌صرفه است. این گوشی نیز مطابق با دیگر محصولات سال گذشته‌ی این کمپانی، زیبا و خوش دست به نظر می‌رسد.

قیمت این دستگاه در نسخه 16 گیگابایت حافظه داخلی 231 دلار بوده و نسخه 32 گیگابایتی آن برچسب فیمت 268 دلاری دارد.

(نرخ قیمت تمامی بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی در این مقاله بر اساس یکی از خرده‌فروشی‌های بزرگ آنلاین چینی، gearbest، درج شده است)

9. OnePlus X

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی وان پلاس ایکس (OnePlus X) هنوز یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین گوشی‌های کمپانی وان پلاس است. برخلاف ظاهر شکیل و طراحی فلزی – شیشه‌ای آنکه بسیار عالی به نظر می‌رسد؛ در رنج گوشی‌های میان رده قرار گرفته و قیمتی کاملا مقرون‌به‌صرفه دارد.

گوشی OnePlus X دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی است. 3 گیگابایت رم داشته و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 کوالکام قدرت می‌گیرد. این گوشی سال گذشته معرفی شد و انتظار می‌رود که جانشین آن در اواخر امسال از راه برسد. قیمت این دستگاه 306 دلار است.

8. Xiaomi Mi Max

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که امسال شیائومی آن را معرفی کرده و در دسته‌ی بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی نیز قرار می‌گیرد. این دستگاه نه‌تنها یکی از بهترین‌ها بوده بلکه یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های این بازار نیز محسوب می‌گردد.

گوشی Xiaomi Mi Max دارای یک نمایشگر بزرگ 6.44 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) بوده و از جهت فضای ذخیره‌سازی در دو. مدل عرضه می‌شود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پائین‌تر قرار گرفته و نسخه‌ی دیگر به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این مقاله لیستی از بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی موجود در بازار خرداد ماه را معرفی می‌کند

بسته به مدل آن از تراشه اسنپدراگون 650 یا اسنپدراگون 652 کوالکام قدرت گرفته و یک دوربین خوب 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی فلزی آن جانمایی شده است. شیائومی می مکس 32 گیگابایتی 265 دلار قیمت‌گذاری شده و نسخه 64 گیگابایتی آن با 360 دلار قابل خریداری است.

7. Meizu PRO 5

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی میزو پرو 5 (Meizu PRO 5) آخرین فبلتی است که کمپانی میزو معرفی کرده و همچنین یکی از دو دستگاه قدرتمندی است که این کمپانی تا‌کنون آن را تولید کرده است.

گوشی Meizu PRO 5 دارای یک نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.7 اینچی است. در دو نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه فلزی، مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و سیستم‌‌عامل Flyme میزو بر بالای آن دیده می‌شود. نسخه‌ی 3 گیگابایت رم آن برچسب قیمتی 387 دلاری به همراه دارد.

6. Huawei Mate 8

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی هواوی میت 8 (Huawei Mate 8) یکی از قدرتمندترین فبلت‌های هواوی بوده و به همین دلیل در لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی ما نیز قرار می‌گیرد. این دستگاه در اواخر سال گذشته معرفی شد.

گوشی Huawei Mate 8 دارای نمایشگر فول اچ دی 6 اینچی بوده از فلز ساخته شده و به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 950 با ساختار 64 بیتی مجهز شده است. این دستگاه در دو مدل 3 و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. قیمت نسخه 3 گیگابایت رم آن، 495 دلار است.

5. Meizu PRO 6

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی میزو پرو 6 (Meizu PRO 6) پرچم‌دار حال و حاضرِ کمپانی میزو است. این دستگاه دارای نمایشگر آمولد فول اچ دی 5.2 اینچی است. 4 گیگابایت رم داشته و از پردازنده 10 هسته‌ای 64 بیتی Helio X25 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این گوشی فلزی بسیار شبیه به دیگر دستگاه‌های برند میزو بوده و با کلید اصلی چند وظیفگی mBack نیز همراه شده است. برچسب قیمتی این دستگاه رقم 606 دلار را نشان می‌دهد.

4. ZUK Z2 Pro

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

زوک که دیگر اکنون به‌طور رسمی متعلق به کمپانی لنوو بوده، تاکنون سه دستگاه معرفی کرده است و گوشی زوک زد 2 پرو (ZUK Z2 Pro) قدرتمندترین آن‌هاست. این دستگاه از پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت گرفته. 4 یا 6 گیگابایت رم داشته و به یک نمایشگر سوپر آمولد فول اچ دی 5.2 اینچی مجهز شده است. در پشت این گوشی دوربینی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را تامین می‌کند.

3. Huawei P9 و P9 Plus

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی هواوی پی 9 و پی 9 پلاس آخرین گوشی‌های پرچم‌دار کمپانی Huawei است. هر دو دستگاه کاملا شبیه هم بوده؛ اما در اندازه و برخی جزئیات با هم تفاوت دارند. هر دو دستگاه فلزی بوده و از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 955 هواوی با ساختار معماری 64 بیتی قدرت می‌گیرند. هر دو گوشی دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی در پشت بوده و به سنسور‌های سونی و لنز‌های لایکا مجهز شده‌اند. سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو مدیریت نرم‌افزاری آن را بر عهده داشته و رابط کاربری Emotion بر روی آن خودنمایی می‌کند.

2. Xiaomi Mi 5

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) در فوریه ‌گذشته معرفی شد و در حال حاضر در قاره کهن (آسیا) در دسترس است. این گوشی دارای نمایشگری 5.15 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1080p) بوده، 3 یا 4 گیگابایت رم داشته و از پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت می‌گیرد. به‌مانند بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار امسال از طراحی فلزی – شیشه‌ای برخوردار بوده و با اندروید 6.0 مارشمالویی عرضه می‌شود که سیستم‌عامل MIUI اختصاصی هواوی را بر روی خود می‌بیند.

شیائومی می 5 در نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 330 دلار قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی 64 گیگابایتی آن با قیمت 416 دلار معامله می‌شود.

1. OnePlus 3

بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی

گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) همین چند روز قبل و در طول رویداد وان پلاس معرفی شد. این گوشی آخرین پرچم‌دار وان پلاس بوده و به یک نمایشگر آمولد 5.5 اینچی فول اچ دی مجهز شده است. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد. این گوشی هوشمند فلزی، بسیار نازک بوده و از تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت می‌گیرد.

این دستگاه با قیمت 399 دلار قابل خریداری است و چنین پرداختی برای این گوشی می‌تواند خرید آن را به یک معامله شیرین تبدیل کند.

این لیستی از بهترین گوشی‌های اندرویدی چینی برای خرداد ماه است؛ تا نظر شما چه باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اين بنجل هاى يكبارمصرف چينى رو بريزيد داخل مستراح بعد سيفون هم بكشيد,,!!

  2. اکسون7 باید توی اسن لیست می بود و اول میشد

  3. درود
    که سیستم‌عامل MIUI اختصاصی هواوی را بر روی خود می‌بیند
    این جمله در قسمت مشخصات می 5 اشتباه هستش

  4. تو این لیست بنظرمن میزو 5 و وتن پلاس3 از همه نظر هم قیمت هم سخت افزار هم طراحی از بقیه بهتره و ارزش خرید بالاتری داره البته ردمی نوت3 پرو هم نباید فراموش بشه

  5. سلام
    بسیار عالی و درسته این لیست ولی ولی باید به جای mate 8 که خیلی گرونه xiaomi redmi note 3 pro رو میزاشتید
    در کل عملکرد میزو که طرفدارشم عالی بوده و همچنین وان پلاس.
    ممنون گجت نیوز 🙂

  6. به نظر من تو این لیست وان پلاس 3 و گوشیهای شیائومی بهترن و گوشیهای زوک هنوز برند معتبری محسوب نمیشن. ولی در کل بهترین گوشی امسال به نظر من موتورولا موتو Z هست

  7. من تواین لیست zuk z 2proرو ازهمه بیشترقبول دارم