گوشی Elephone P20

جزئیاتی از گوشی Elephone P20 به بیرون درز کرد، دوربینی قدرتمند و 6 گیگابایت رم در راه است

کمپانی الفون اخیرا برای انتشار گوشی هوشمند Elephone P9000 Edge با نمایشگری بدون حاشیه متمرکز شده است. اکنون جزئیات جدیدی درباره‌ی دستگاه تازه‌ای از این کمپانی به گوش می‌رسد که در آن این دستگاه جدید، گوشی Elephone P20 معرفی شده است. جدا از نام این دستگاه جزئیات کمی درباره مشخصات آن و دو تصویر از طراحی ظاهری آن در فضای آنلاین به نمایش درآمده که می‌تواند نگاه اجمالی ما به این دستگاه را شامل شود.

گوشی Elephone P20 یکی دیگر از پرچم‌داران قدرتمند امسال کمپانی Elephone خواهد بود. این دستگاه با وجود 6 گیگابایت رم به صف پرچم‌داران قدرتمندی از کمپانی‌های وان پلاس، ویوو و LeEco پیوسته که با چنین ظرفیت بالایی از رم برخوردار شده‌اند. به‌علاوه چنین مقدار رم بالایی، به نظر می‌رسد که این دستگاه با دوربین قدرتمندی نیز همراه شده است. سنسوری که با دهانه‌ی دیافراگم f/1.7 احتمالا توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده است (هرچند هنوز درباره‌ آن مطمئن نیستیم). همچنین به احتمال بسیار زیاد، گوشی Elephone P20 از تراشه ده هسته‌ای Helio X20 و یا شاید (با توجه به نام آن) از تراشه Helio P20 مدیاتک قدرت خواهد گرفت.

جزئیاتی از گوشی Elephone P20 به بیرون درز کرد، دوربینی قدرتمند و 6 گیگابایت رم در راه است

در تصاویر منتشر شده، گوشی بدون حاشیه‌ای مانند الفون پی 9000 اج دیده می‌شود؛ اما بدون هیچ سنسور اثر انگشتی در جلو، نبود این سنسور در جلو می‌تواند به معنای آن باشد که سنسور اثر انگشت این دستگاه در پنل پشتی آن جانمایی شده است.

هنوز هیچ سرنخی از تاریخ انتشار گوشی Elephone P20 در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود که این گوشی نیز به‌زودی معرفی شود. اولین بار گوشی الفون پی 9000 اج در شش ماه پیش دیده شد و مشخصاتی از آن فاش گردید. صرفا جهت یادآوری مشخصات این پرچم‌دار قدرتمند الفون به یاد داشته باشید، این دستگاه دارای نمایشگر 5.7 اینچی باکیفیت 2K خواهد بود. دوربینی دوگانه در پشت آن قرار گرفته و به پردازنده‌ی هلیو P10 مجهز خواهد شد.

شما درباره‌ی گوشی الفون پی 20 چه نظری دارید؟ آیا تراشه هلیو X20 یا هلیو P20، دوربینی با دهانه دیافراگم f/1.7 و 6 گیگابایت رم می‌تواند به اندازه‌ی کافی جلب توجه کند؟

گوشی Elephone P20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*