موبایل نوبیا زد 11

موبایل نوبیا زد 11 در بنچمارک انتوتو محک خورد

موبایل نوبیا زد 11 (Nubia Z11) در 28 ژوئن (8 تیرماه) معرفی خواهد شد. کمپانی نوبیا اخیرا تائید کرده که این دستگاه با نمایشگر بدون حاشیه به بازار عرضه خواهد شد و همچنین تصاویر منتشر شده‌ای از پنل جلویی این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو بر بدون حاشیه بدون نمایشگر این گوشی صحه می‌گذارد. گوشی Nubia Z11 در حال حاضر تائیدیه تنا را به دست آورده و به دنبال آن نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini) و نوبیا زد 11 مکس معرفی خواهند شد.

می‌شود گفت موبایل نوبیا زد 11 (با شماره سریال NX531J) یک‌بار دیگر در سر تیتر خبرها قرار گرفت و این بار به چالش کشیدن این گوشی در بنچمارک انتوتو، خبرساز شد. لیست منتشر شده در این بنچمارک کمابیش هر آنچه تاکنون درباره‌ی این گوشی منتشر شده بود را تائید می‌کند.

موبایل نوبیا زد 11 در هشتم تیرماه خودنمایی خواهد کرد

این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شده است. مغز متفکر این دستگاه را پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تشکیل می‌دهد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد که بر روی اسمارت فون نوبیا زد 11 اندروید 6.0 مارشمالو نصب شده و بر بالای این سیستم‌عامل گوگل، رابط کاربری اختصاصی نوبیا دیده خواهد شد.

موبایل نوبیا زد 11در حال حاضر علاوه بر چیزهایی که بنچمارک انتوتو از این گوشی هوشمند نشان می‌دهد، می‌دانیم که این دستگاه از فلز ساخته شده و بسیار شبیه به دو گوشی نوبیا زد 11 مینی و زد 11 مکس خواهد بود. در پشت این گوشی دو سیم‌کارته، یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

موبایل نوبیا زد 11 قدرتمندترین گوشی هوشمندی خواهد بود که تاکنون کمپانی Nubia معرفی کرده و احتمالا این کمپانی نسخه‌ی 6 گیگابایت رم آن را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. این اطلاعاتی است که کمابیش درباره‌ی این گوشی هوشمند به‌دستمان رسیده است. مسلما برای دریافت جزئیات بیشتر باید یک هفته‌ی دیگر صبر کرد. هشتم تیرماه روزی است که این دستگاه به‌همراه خانواده‌ی خود معرفی و رونمایی شده و جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*