برند Imoo

برند Imoo به‌زودی توسط مالک کمپانی‌های وان پلاس، اوپو و ویوو راه‌اندازی خواهد شد

برند Imoo به‌زودی در چین راه‌اندازی خواهد شد. کمپانی وان پلاس به‌تازگی پرچم‌دار جدید خود، وان پلاس 3 (OnePlus 3) را معرفی کرد. این کمپانی در خارج از مرزهای چین کاملا شناخته شده است و این در حالی است که برندهای ویوو و اوپو جای خود را در میان کاربران آسیایی به‌خوبی باز کرده‌اند.

حتما شما از قبل نام این سه کمپانی را شنیده‌اید و این نام‌ها به‌خوبی برای شما آشناست (در گجت نیوز تقریبا تمامی خبرهای مربوط به انتشار گوشی‌های مختلف از این سه کمپانی، پوشش داده می‌شود)؛ اما می‌توان گفت، به‌احتمال بسیار زیاد تاکنون هرگز نام BBK به‌ گوشتان نخورده است. این نام به‌نوعی به سه شرکت مذکور مربوط می‌شود.

BBK در واقع یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران در هر سه شرکت فوق است. اساسا کمپانی‌های ویوو، اوپو و وان پلاس از شرکت‌های تابعه BBK به‌حساب می‌آیند. این شرکت در حقیقت از ظهور برند جدیدی با نام ایمو (Imoo) در چین خبر می‌دهد.

برند Imoo به‌زودی توسط مالک کمپانی‌های وان پلاس اوپو و ویوو راه‌اندازی خواهد شد

کمپانی BBK از سال 1995 و در واقع به‌منظور ساخت کنسول‌های بازی در چین راه‌اندازی شد. این شرکت به‌تازگی در کمپانی‌های مختلف گوشی ساز مستقر در چین سرمایه گذاری کرده است. در هر صورت اطلاعات زیادی درباره‌ی برند Imoo وجود ندارد و فقط به نظر می‌رسد کمپانی BBK که محصولات آموزشی متعددی را تولید می‌کند، قصد دارد تا تحت عنوان این برند جدید، گجت‌های تکنولوژیکی مختلفی را عرضه کند.

این کمپانی یک تیزر تبلیغاتی از گوشی هوشمند آینده خود را در شبکه ویبو منتشر کرده و همانطور که ملاحظه می‌کنید یک دکمه ضبط در زیر سینی سیم‌کارت دیده می‌شود. دستگاهی که در این تیزر رسمی به نمایش درآمده در یک بدنه فلزی خودنمایی می‌کند.

درواقع هیچ‌گونه اطلاعات و جزئیات بیشتری دراین باره وجود ندارد تا آن را با شما به اشتراک گذاریم. برند Imoo ، کمپانی جدید BBK خواهد بود و این شرکت قصد دارد تا محصولات جدیدی را تحت عنوان این برند تجاری، به بازارهای جهانی عرضه کند. ما مطمئن نیستیم که این محصول جدید واقعا یک گوشی هوشمند آموزشی خواهد بود یا خیر.

اما مطمئنا در هفته‌های آینده از این برند جدید خبرهای زیادی منتشر خواهد شد. با این وجود باید به برند جدید دیگری در چین سلام کرد. برند ایمو به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*