شرکت سوپرسل

شرکت سوپرسل خالق کلش آف کلنز با قیمت 8.6 میلیارد دلار فروخته شد

کلش آف کلنز را خلق کرد و طی چندین سال به صدر برترین استودیوهای سازنده‌ی بازی برای گوشی‌های هوشمند راه یافت. این سرآغاز شرکت سوپرسل است که حالا قوی‌تر از همیشه می‌شود. این استودیوی مطرح بازی‌سازی، به‌تازگی با مبلغ هنگفتی توسط شرکت چینی تنست خریداری شد.

بر اساس گزارش منابع متعدد، ظاهرا چینی‌ها پس از چندین مورد کش‌وقوس برای انجام این معامله، نهایتا توانستند سوپرسل را تصاحب کنند. تنست با پرداخت مبلغ 8.6 میلیارد دلار اکنون قادر است تغییرات لازمه را بر روی محصولات سوپرسل لحاظ کند. ظاهرا چینی‌ها قصد دارند در خدمات آنلاین این دست از بازی‌ها بهبودهایی ایجاد کنند.

شرکت سوپرسل با مبلغ 8.6 میلیارد دلار تحت تصرف چینی‌ها درآمد.

البته این نخستین خرید تنست در صنعت گیم نبوده است. چینی‌ها مدت‌هاست که با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ تصمیم دارند در این حوزه پیشتاز باشند. این شرکت همین‌طور کنترل سهام سازنده‌ی League of Legends را در سال 2011 باقیمت 230 میلیون دلار از آن خود کرد. همچنین گفتنی است که تنست سهمی دربازی‌های شناخته‌شده‌ی دیگری نظیر Epic Games، Activision Blizzard و Robot Entertainment نیز دارند. در حال حاضر هم با انجام معامله‌ی یادشده، توانست اکثریت سهام سوپرسل را تحت مالکیت خودش درآورد.

شرکت سوپرسلسوپرسل با کلش آف کلنز شروع به کسب امتیاز از بازار کرد و این سیر موفقیت شگفت‌انگیز خودش را دربازی‌های بوم بیچ و کش رویال نیز به‌خوبی ادامه داد. در حال حاضر شرکت کوچک و دوست‌داشتنی بازی‌ساز، با مبلغ 8.6 میلیارد دلار، حدود 84 درصد از سهام خود را به چینی‌ها سپرده است.

بی‌شک این خرید برای چینی‌ها بسیار امیدوارکننده و مفید به‌حساب می‌آید اما از طرفی دیگر، مدیر ارشد اجرایی سوپرسل نیز از این معامله بسیار خشنود است. وی همکاری سوپرسل با تنست را پایه‌ای محکم برای زنده نگه‌داشتن این شرکت و بازی‌هایش خوانده و می‌گوید بااین‌وجود می‌توانند مدت زیادی در دنیای بازی‌سازان پابرجا بمانند.

البته این اول کار سوپرسل است و آن‌ها آینده‌ای به مراتب روشن‌تر از حال حاضر در انتظارشان است. این شرکت هم‌اکنون نیز گردش مالی زیادی از صنعت بازی را در اختیار دارد آن‌ها در ماه مارس 2016 درآمد سالانه خود را حدود 2.3 میلیارد دلار گزارش دادند که این رقم خودش گواه همه‌چیز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. من ۴ساله بازی میکنم و خیلی هم راضیم چون کلش اوف کلنز منو از بیراحها نجات داد ممنون از همتون

  2. سلام
    من اشتباها در گوگل پلی اکانتمو گزینه حذف نمایه رو زدم اشتباهی چیکار کنم برگرده لطفا کمکم کنید

  3. سلام ببخشید .. من دوشب هست وار استارت زدم زدم هنوز نیومده چند بار هم قط کردم نمیدونم مشکل چیست وار نمیاد چکار کنم لطفا پاسخ بدهید ممنونم از همه

  4. سلام من یه کار اشتباهی کردم سوپر سل عزیز تحریم کرد برای 14 روز از شرکت سوپر سل صمیمانه معذرت میخواهم التماس میکنم تحریم مو بقیشو ببخشید دیگه این کارو نمیکنم التماس میکنم؟

  5. خواهش میکنم کمکم کنید یکی کلشمو ازم دزدیده جیمیل. دارم ولی پسوردشو طرف عوض کرده اگه میتونی کمک کنید

  6. من تصمیم دارم شر کت سوپر سل رو معامله کنم پولمم نقده

  7. سلام یکی گرفته اکانتمو هک کرده تمام رمزارو ۲مرحله ای کرده باید چیکار کنم

  8. لطف نماد های شیطانی را از این بازی حدف کنید وگرنه بازی خوبی…

  9. کلش اف کلنزبازی خوبیه فقط درخواست کنیدنمادهای شیطانی پاک کنن.ممنون ازسایت خوبتون

  10. سلام کاش نمادهای شیطانی لاقل چینیا ازلش پاک کنن تااین بازی واردسیاست نشه.یهودیابه گندکشوندن بازی

  11. حالا سوپر سل با اینکه تازه کار هست و به اصطلاح یک کمپانی ” تازه وارد و کوچک ” خطابش میکنن ، اما به نظر من در آمدش از خیلی از کمپانی های بزرگ بازی سازی در دنیا بیشتر هست …

    فقط تو یه سال نزدیک 2 و نیم میلیارد دلار گردش وجه داشتن …

  12. درود دوستان در گجت نیوز …

    این اولین نظر من در گجت نیوز هست . حالا از این مورد که بگذریم ، وجدانا عجب پولی در میارن از این بازی . اما فکر کنم کم کم دیگه این بازی ها هم رو به تحلیل خواهد رفت . همونطور هم که توی متن گفتید ، ” چینی ها برای اینکه به وضعیت این کمپانی بهبود ببخشن ، این خرید نسبتا بزرگ رو انجام دادن ” …

    اما خودمونیم با این همه پولی که اومدن پایین ، بازم 84 درصد سهامو گرفتن . کل سهامشون چقدر بوده خدا میدونه … 😀