اطلاعات سامسونگ گلکسی نوت ٧

ایوان بلس اطلاعات سامسونگ گلکسی نوت ٧ را افشا کرد!

یکی از بزرگ‌ترین افشا کننده‌های دنیای تکنولوژی به نام ایوان بلس شب گذشته اطلاعاتی از سامسونگ گلکسی نوت ٧ را در حساب کاربری خودش توییت کرده است. بر اساس این اطلاعات پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی روانه بازار می‌شود.

ایوان بلس یکی از افشا کنندگان بزرگ دنیای تکنولوژی است که معمولاً اطلاعات منتشر شده از سوی او رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرند. روز گذشته وی بر روی حساب توییتر خودش اعلام کرد که «سامسونگ گلکسی نوت ٧» نام نسل آینده سری گلکسی نوت این غول کره‌ای خواهد بود و برای نخستین بار اسکنر عنبیه چشم نیز در این محصول تعبیه شده است. حال به نظر می‌رسد که وی اطلاعات تازه‌تری از این پرچم‌دار قدرتمند سامسونگ را منتشر کرده است.

رنگ آبی به رنگ‌های اصلی سامسونگ گلکسی نوت ٧ اضافه شد!

ایوان بلس در توییت تازه خود که شب گذشته منتشر کرده است اطلاعات جالبی را در خصوص سامسونگ گلکسی نوت ٧ منتشر کرده است. به نقل از این توییت پرچم‌دار آینده سامسونگ به یک صفحه نمایش 5.٧ اینچی Quad HD با پنل Super AMOLED مجهز خواهد بود.

از دیگر مشخصات این محصول باید به حافظه داخلی 64 گیگابایتی، اسلات کارت حافظه میکروSD، دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به سیستم Dual-Pixel و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و همچنین استاندارد IP68 (ضد آب و ضد گردوغبار) اشاره کرد.

وی همچنین در این توییت عنوان کرده است که سامسونگ گلکسی نوت ٧ در سه رنگ مختلف مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. برخی از این ویژگی‌ها مهر تأییدی بر شایعاتی است که طی چند ماه گذشته شنیده می‌شود و باید دید که آیا به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر!

اطلاعات سامسونگ گلکسی نوت ٧

کمپانی سامسونگ از این پرچم‌دار خود در روز 2 آگوست (سه شنبه 12 مرداد ماه) رونمایی خواهد کرد و ما انتظار داریم که به‌جز مشخصات بالا شاهد درگاه نوع C بر روی این محصول، ویژگی‌های جدید قلم سامسونگ و یک اپلیکیشن پیش‌فرض نظیر BlackBerry Hub باشیم. به هر حال تا زمان رونمایی رسمی این محصول نمی‌توانیم به‌طور قطع راجع به سامسونگ گلکسی نوت ٧ و مشخصاتش اظهار نظر کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کاش دوتا دوربین داشته باشه.