دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016

هواوی برای یک روز قبل از آغاز نمایشگاه IFA 2016 دعوت‌نامه ارسال کرد؛ میت 9 در راه است؟

کمپانی هواوی دعوت‌نامه‌هایی را برای میزبانی یک رویداد خبری تنها یک روز قبل از آغاز نمایشگاه IFA 2016 در روز یکم سپتامبر برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. با توجه به آنکه خانواده میت معمولاً در این نمایشگاه رونمایی شده است، این احتمال می‌رود که شاهد هندست هواوی میت اس 2 (Huawei Mate S2) و یا هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) باشیم.

نمایشگاه IFA 2016 از تاریخ 2 الی 7 سپتامبر (12 الی 17 شهریور ماه) آغاز خواهد شد و این بدان معناست که چند ماه تا زمان آغاز این مراسم فرصت خواهیم داشت. به هر حال کمپانی هواوی از همین حالا دعوت‌نامه‌هایی را برای یک رویداد خبری درست یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2016 برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که می‌تواند جای تعجب داشته باشد.

احتمالاً هواوی طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 از یک گوشی هوشمند جدید خانواده میت رونمایی خواهد کرد

همواره IFA طی سالیان اخیر نزد هواوی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نمایشگاه IFA 2016 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. ما به احتمال خیلی زیاد طی این رویداد خبری از نسل جدید گوشی‌های سری میت هواوی بازدید خواهیم کرد. این کمپانی سپتامبر 2 سال پیش بود که از هواوی میت 7 (Huawei Mate 7) در نمایشگاه IFA رونمایی کرد و سال گذشته نیز ما شاهد رونمایی از پرچم‌دار این سری، هواوی میت اس (Huawei Mate S) طی برگزاری نمایشگاه IFA 2015 بودیم. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی هندست جدیدی از سری گوشی‌های میت خود را در نمایشگاه IFA 2016 در معرض نمایش همگان قرار خواهد داد.

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هواوی میت اس رونمایی شد و تنها چند ماه پس از آن هواوی از هندست میت 8 رونمایی کرد. اگر طبق همین روال هم حساب کنیم بدون شک این غول چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، در این مراسم از هندست میت جدید خود رونمایی می‌کند.

دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه IFA 2016

میت اس می‌تواند خیلی زود یکجانشین شایسته برای خود پیدا کند و برخی از ویژگی‌های جدید دنیای فناوری را در خود ببیند. به‌عنوان‌مثال هواوی می‌تواند نسخه به‌روز شده این محصول را با نام میت اس 2 (Huawei Mate S2) رونمایی کند و در آن قابلیت‌های صفحه نمایش فورس تاچ را بهبود ببخشد. اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد عدم موفقیت هواوی در فروش میت اس است. بنابراین هنوز هم این تردید وجود دارد که هواوی چه محصولی را در این رویداد خبری در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد کرد.

احتمال دیگری که در این بین وجود دارد، رونمایی هواوی از اسلحه بزرگ خود هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) تازه‌ترین پرچم‌دار خود است. این زمان می‌تواند برای رونمایی از میت 9 بسیار ایده آل باشد تا هواوی بتواند با ارسال این هندست قدرتمند، نماینده شایسته‌ای برای رقابت با فبلت گلکسی نوت 7 و دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که چند هفته بعد رونمایی خواهند شد، در بازار داشته باشد.

به هر حال تمامی این‌ها حدس و گمان بوده و بهتر است که تا زمان اعلام شده صبر کنیم. بدون شک اطلاعات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد و گجت نیوز این اخبار را برای کاربران پوشش خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*