آیا آیفون ۸ اپل به شارژ وایرلس مجهز خواهد شد؟

در زمان معرفی یک دستگاه جدید، شایعات بسیاری درباره آن منتشر می‌شود و گاهی اوقات وجود شایعات است که محصول را برای کاربران جالب می‌کند. در حال حاضر قرار است که در شهریور ماه سال جاری آیفون ۷ معرفی شود و اکنون هم شایعاتی درباره آیفون ۸ اپل که محصولی برای دو سال آینده است منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های جدید خود را به تکنولوژی شارژ بی‌سیم یا وایرلس مجهز کرده‌اند. این تکنولوژی امتیاز ویژه‌ای برای دستگاه‌ها به شمار می‌آید و کاربرد فراوانی را هم دارد. البته نکته دیگری که لازم به ذکر این است که این تکنولوژی زمان شارژ را آهسته‌تر می‌کند و دستگاه با سرعت کم‌تری شارژ می‌شود.

آن‌طور که پیدا است قرار بر این شده که شرکت اپل تکنولوژی شارژ وایرلس را در دستگاه‌های جدید خود به ارمغان بیاورد. حال باتوجه به گزارش‌های منتشر شده از وب‌سایت چینی Mydrives شرکت اپل می‌خواهد تکنولوژی شارژ وایرلس را در آیفون ۸ به ارمغان بیاورد، البته باتوجه به منبع این خبر بسیار سخت می‌توان که شایعه بودن یا نبودن آن را مشخص کرد.

همانطور که می‌دانید قرار است که در سال جاری آیفون بعدی تحت عنوان آیفون ۷ روانه بازار شود و باتوجه به شواهد موجود آیفون ۸ اپل در بین سال‌های ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد، اگر شایعات منتشر شده بر اساس واقعیت باشند و اپل تکنولوژی شارژ وایرلس را در آیفون به ارمغان بیاورد، بسیار خوب خواهد بود، اما بازهم قدری دیر این تکنولوژی را ارائه داده است.

علاوه بر این شایعه شده که طراحی آیفون سال آینده به‌صورت کلی تغییر پیدا می‌کند. شایعات دیگر هم از وجود صفحه‌نمایش OLED در نسل بعدی آیفون خبر می‌دهد، حال باید منتظر انتشار اخبار رسمی درباره تصمیمات اپل برای نسل‌های بعدی آیفون باشیم. از سوی دیگر شاید شارژ وایرلس در آیفون سال جاری وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*