گوشی هوشمند نوبیا زد 11

گوشی هوشمند نوبیا زد 11 رسما معرفی شد؛ 6 گیگابایت رم و دوربینی قدرتمند خودنمایی کرد

گوشی هوشمند نوبیا زد 11 امروز و به‌طور رسمی توسط این کمپانی چینی معرفی شد. سال گذشته هنگامی که نوبیا گوشی Nubia Z9 را به بازار معرفی کرد، معامله بزرگی در بازار گوشی‌های هوشمند اتفاق افتاد. یک گوشی بدون حاشیه به این مارکت معرفی شد. پس از آن دستگاه‌های بدون حاشیه‌ی کمی وارد بازار شدند؛ اما هیچ کدام موفقیت‌های نوبیا را نتوانستند به ‌دست آورند.

اکنون این کمپانی برای بار دوم از یک گوشی بدون حاشیه با برند خود رونمایی کرد. گوشی هوشمند نوبیا زد 11 ساعاتی پیش و در طول برگزاری رویدادی در پکن به‌طور رسمی معرفی شد.

این گوشی قدرتمند و بسیار زیبا به لطف یک نمایشگر بدون حاشیه، 81 درصد از پنل جلویی خود را به صفحه نمایش خود اختصاص داده است. گوشی Nubia Z11 یکی از جمع و جورترین گوشی‌های هوشمند 5.5 اینچی بازار امروزی است. این دستگاه با اندازه‌های 7.5 در 72.3 در 151.8 میلی‌متر، 162 گرم وزن دارد. یک بدنه تمام فلزی و یک پوشش شیشه‌ای 2.5D در دو طرف این دستگاه قرار گرفته است برای اطمینان از ساختی بی‌نظیر و بدون نقص، این گوشی از طریق قالب ریزی و تزریق نانو و با استفاده از دستگاه‌های برش دقیق CNC ساخته شده است.

گوشی هوشمند نوبیا زد 11

همانطور که قبلا نیز عنوان شده بود، موبایل نوبیا زد 11 دارای یک نمایشگر LCD بدون حاشیه 5.5 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی و 500 نیت روشنایی، زاویه دید گسترده و صفحه نمایش ضد بازتاب است. علاوه بر این، نمایشگر این گوشی با نسل جدیدی از تکنولوژی FiT همراه شده که برای اولین بار در گوشی نوبیا زد 9 سال گذشته معرفی شد.

تکنولوژی لمسی لبه فیت، عملکردهای مختلفی را به لبه نمایشگر گوشی هوشمند اضافه می‌کند؛ بنابراین چیزهای مثل شروع یا تعویض بین اپلیکیشن‌های مختلف، تنظیم روشنایی صفحه نمایش و پاکسازی برنامه‌های پس زمینه ازجمله حرکاتی است که قادر خواهید بود بر روی لبه نمایشگر این گوشی انجام دهید.

گوشی هوشمند نوبیا زد 11

در درون گوشی هوشمند نوبیا زد 11 تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 با سرعت پردازش 2.15 گیگاهرتز قرار گرفته و به‌ نظر می‌رسد که نوبیا به همراه کوالکام برای پیاده سازی تکنولوژی TruSignal در داخل این تراشه جدید کار کرده‌اند. فناوری TurSignal باعث می‌شود تا 30 درصد از تماس‌های ناموفق کاهش یافته، سرعت دیتای گوشی تا 40 درصد افزایش یابد و به‌دلیل این ارتباطات مصرف برق نیز تا 20 درصد کاهش پیدا کند. این دستگاه در دو نوع مختلف عرضه خواهد شد. مدلی از آن دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و در مدل دیگر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در هر دو نسخه شما قادر خواهید بود تا از طریق یک کارت میکرو اس دی فضای ذخیره سازی را تا 200 گیگابایت افزایش دهید.

گوشی هوشمند نوبیا زد 11 به‌طور رسمی معرفی شد؛ اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم از شاخص‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است

علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و سنسور اثرانگشت آن در کمتر از 0.1 ثانیه قادر است تا قفل این دستگاه را باز کند.

در پشت گوشی هوشمند نوبیا زد 11 یک دوربین 16 مگاپیکسلی (سنسور Sony IMX298) با 6 لنز پلاستیکی، دهانه دیافراگم f/2.0، سیستم تثبیت کننده تصویر نوری و با قابلیت PDAF قرار گرفته و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.4 و لنز زاویه واید 80 درجه‌ای برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود.

این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و رابط کاربری Nubia UI 4.0 بر بالای آن خودنمایی خواهد کرد. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی روشنایی لازم برای این گوشی را فراهم کند. این باتری از شارژ سریع 9 ولت نیز پشتیبانی می‌کند.

درباره قیمت گوشی نوبیا زد 11 باید گفت، نسخه استاندارد این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2499 یوان (376 دلار) عرضه شده و نسخه رده بالاتر آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمت 3499 یوان (526 دلار) به‌فروش خواهد رسید. اسمارت فون نوبیا زد 11 از تاریخ ششم جولای برای عرضه در بازار گوشی‌های هوشمند بارگیری خواهد شد. همانطور که می‌دانید فوق ستاره‌پرتغالی باشگاه رئال مادرید، کریستیانو رونالدو اخیرا به‌عنوان سفیر نوبیا انتخاب شده است. گویی یک نسخه ویژه کریس رونالدویی از گوشی Nubia Z11 نیز وجود خواهد داشت؛ اما این کمپانی هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه و قیمت این نسخه‌ی ویژه ارائه نکرده است.

گوشی هوشمند نوبیا زد 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نوبیا زیر مجموعه ی zta هستش
    مثل zuk یا Motorola که الآن زیر مجموعه لنوو هستن
    بعدش هم اینکه عمرا به وان پلاس برسه چون قیمتش بالاست

  2. همین.یکی.کم.داشتیم.تو.ایران.محل.جمع.شدن.گوشیهای.اشغالی.چینی.لطفا.پول.هم.وطنانمان.را.به.جیب.چینیهای.ملخ.خور.نریزید.

  3. بله ، همونطور که گفتم اشتباه نوشتید …
    توی منبع نگاه کنید . همون بالا زده : NEWS , Nubia , ZTE

    اصلا کنترل + F رو بزنید ، و سرچ کنید : ZTE

    این خبر هم مربوط به کمپانی ZTE هست . پارسال هم ZTE Nubia Z9 اومد بیرون . کامنت قبلی هم من شکم به همین مورد برد …

    • یاشار فتحعلی زاده

      سلام کمپانی مستقلی با نام نوبیا وجود نداره و نوبیا در واقع یکی از برندهای زد تی ئی هست. این پست هم مشکلی نداره و کاملا اشتباه متوجه شدید.

  4. این گوشی روی کاغذ و از نظر ظاهر ( این تصاویر ) به نظر حرف های زیادی برای گفتن داره …

    فکر کنم از اون وان پلاس 3 خیلی عملکرد بهتری از خودش نشون بده ، سری نوبیا های این شرکت ( اسم خود شرکتشم نوبیاست ) اصولا طی مرت زمانی که دارن به بازار میان امکانات خوبی رو ارائه دادن …

    اما یه سوال اینجا ممکنه برای بعضی از دوستان پیش بیاد ( از جمله خودم ) . اونم اینکه ، کمپانی ZTE هم یه سری نوبیا داره که معروف ترینش هم نوبیا Z5s هست . حالا نیمدونم ربطی دارن اینا به همدیگه یا نه اما این نامگذاری های شبیه به هم جوری که مو نزنه ، ممکنه باعث ایجاد مشکلاتی بشه …