اندروید مارشمالو در راه گلکسی اس 5 نئو

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی اس 5 نئو عرضه شد

از سامسونگ خبر می‌رسد که ماه اوت به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو برای گوشی هوشمند گلکسی اس 5 نئو (Samsung Galaxy S5 Neo) منتشر خواهد شد. این نسخه از سیستم عامل اندروید دارای ویژگی‌های بسیار مناسبی است که به بهبود کارایی دستگاه شما منجر خواهد شد. گفتنی است بعد از به‌روزرسانی فریمور دستگاه شما به نسخه G903FXXU1BPD4 ارتقاء پیدا خواهد کرد.

گلکسی اس 5 نئو یکی از نسخه‌های گوشی هوشمند خانواده گلکسی اس 5 کمپانی سامسونگ است که در ماه اوت، یک سالگی خود در بازار را جشن خواهد گرفت. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 5.1 اینچی فول اچ‌دی (1080 در 1920 پیکسل) سوپر AMOLED با تراکم پیکسلی 432ppi مجهز است که این صفحه نسبتی حدود 69.76 درصدی به بدنه دارد. پردازنده اگزینوس اوکتا 7580 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 1600 مگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720 نیز در رأس بخش سخت افزاری گلکسی اس 5 نئو قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر عرضه اندروید مارشمالو تنها برای نسخه SM-G903F گلکسی اس 5 نئو تأیید شده است

اینک اعلام شده است که گلکسی اس 5 نئو به‌زودی و در ماه اوت به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو را دریافت خواهد کرد. مدلی که در مورد آن صحبت می‌کنیم SM-G903F است و هنوز عرضه این به‌روزرسانی برای مدل‌های دیگر این محصول مشخص نشده است. اگر شما هم صاحب گلکسی اس 5 نئو (Samsung Galaxy S5 Neo) با مدل ذکر شده هستید، شانس آن را خواهید داشت تا در ماه اوت و نصب این به‌روزرسانی، فریمور دستگاه خود را به نسخه G903FXXU1BPD4 ارتقاء دهید.

به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو ویژگی‌های خوبی را به دستگاه شما اضافه خواهد کرد. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها باید به Doze، یک ویژگی که اگر برای مدتی از تلفن خود استفاده نکنید اپلیکیشن‌های شما را به حالت خاموش خواهد برد اشاره کرد. این ویژگی منجر به آن می‌شود که در هنگام قفل بودن صفحه نمایش اپلیکیشن‌ها به استفاده بی‌رویه از انرژی باتری نپردازند و فعالیت آن‌ها منوط به زمانی باشد که شما قصد استفاده از آن‌ها را خواهید داشت. این کار در نهایت منجر به افزایش عمر باتری دستگاه شما خواهد شد.

اندروید مارشمالو در راه گلکسی اس 5 نئو

یکی دیگر از بخش‌های این به‌روزرسانی را Google On Tap به خود اختصاص می‌دهد. این یک ویژگی جستجوی متنی است که نتایج جستجو را بر اساس محتوایی که در صفحه نمایش گوشی شما نمایان است به نمایش می‌گذارد. و در انتها باید به‌اضافه شدن ویژگی تعیین اجازه سطح دسترسی به اپلیکیشن‌ها اشاره کرد که به این نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل اضافه شده است.

گلکسی اس 5 نئو (Galaxy S5 Neo) به‌صورت پیش‌فرض حاوی اندروید 5.1 مارشمالو است. وقتی‌که این به‌روزرسانی برای دستگاه شما ارسال شود، از طریق نوتیفیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کرده و اقدام به نصب آن کنید. قبل از نصب مطمئن باشید که از طریق وای-فای به اینترنت متصل هستید و شارژ دستگاه شما نیز 100 درصد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید من گوشی s 5 neo مدل SM-G903Fدارم ولی الان از ماه اوت گذشته ولی برام اپدیت از طرف شرکت سامسونگ نیومده چیکار باید بکنم ممنون از کمکتون

  2. اگر با نت رایتل بخوام اپدیت کنم خطری برا گوشیم نداره اگر یه وقت نت قطع و وصل بشه ؟