آکواس مینی شارپ

آکواس مینی شارپ ؛ یک تلفن هوشمند فشرده و قدرتمند

این روزها در دنیای بزرگ تلفن‌های هوشمند اندرویدی، پیدا کردن یک گجت فشرده که در عین خوش دست بودن قدرتمند و سریع باشد، بسیار سخت شده است؛‌ دقیقا برخلاف آیفون‌های اپل که حالا با عرضه آیفون SE چهار اینچی با سخت افزار قدرتمند، حق انتخاب را برای کاربران خود باز گذاشته‌اند. به غیر از کمپانی سونی و سری زد کامپکت (Z Compact) آن، سایر تولیدکنندگان بیش از هر چیز به تولید تلفن‌های هوشمند قوی و بزرگ فکر می‌کنند. خوشبختانه آکواس مینی شارپ حالا سیاست متفاوتی را در این زمینه اتخاذ گرفته است.

آکواس مینی شارپ یک دستگاه اندرویدی فشرده و قدرتمند است.

تلفن هوشمند آکواس مینی شارپ از روز گذشته فقط برای اپراتور محلی Rakuten Mobile به پیش فروش می‌رسد. نام کامل این تلفن هوشمند، آکواس مینی SH-03H شارپ است. این محصول علی رغم مشخصات داخلی و سخت افزاری قدرتمند و به روز در ابعاد فشرده و مناسبی طرحی شده است. این ابعاد کوچک نتیجه به کارگیری صفحه هوشمند 4.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و همچنین کناره‌های محدود در آکواس مینی شارپ است. ابعاد دقیق این محصول 126 در 66 در 9 میلی‌متر است. همچنین با 120 گرم وزن، تلفن هوشمند جدید کمپانی شارپ بسیار سبک است.

در پنل جلویی آکواس مینی شارپ حدود 73 درصد فضا در اختیار صفحه نمایش قرار گرفته است، در حالی که در آیفون 6 اس کمپانی اپل تنها 65 درصد و در اکسپریا زد 5 کامپکت حدود 70 درصد از پنل جلویی در دسترس صفحه نمایش است. همچنین مشابه با اکسپریا زد 5 کامپکت، آکواس مینی شارپ با گواهی آی پی 68 در برابر گرد و غبار و آب مقاومت است.

آکواس مینی شارپ

در زمینه مشخصات داخلی، آکواس مینی شارپ (SH-03H) لقب نیروگاه را به خود اختصاص داده است، البته مشخصات سخت افزاری این محصول، هواداران مشخصات بسیار درخشان را غافلگیر نخواهد کرد. پردازنده 8 هسته‌ای با تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 418 و سه گیگابایت حافظه رم در قلب آکواس مینی شارپ قرار گرفته‌اند. حافظه داخلی محصول 16 گیگابایت است، اما خوشبختانه امکان ارتقاء آن از طریق درگاه حافظه میکرو اس دی وجود دارد.

دوربین پشتی این تلفن هوشمند 13.1 مگاپیکسلی بوده و با گشادگی لنز عالی f/1.9، تثبیت اپتیکال تصاویر و فلش ال ای دی همراه شده است. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای اسلوموشن با 2100 فریم بر ثانیه نیز هست. در بخش جلویی آکواس مینی شارپ یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی با پهنای دید 83 درجه تعبیه شده است.

تمامی موارد بالا با سیستم عامل اندروید مارشمالو در بخش نرم افزاری و باتری 2810 میلی‌آمپری در بخش سخت افزاری فعالیت می‌کنند.

درنهایت اپراتور Rakuten Mobile هم‌اکنون تلفن هوشمند آکواس مینی شارپ را در ازای پرداخت ماهیانه 20 دلار به دست مشتریان محلی می‌سپارد تا پس از 2 سال اقساط کامل این محصول پرداخت شود. بنابراین قیمت حدودی آکواس مینی کمپانی شارپ 435 دلار است. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این محصول جلب می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 2100فریم ،عاشقشم،چطور با 808 2100فریم میگیره
    اما رقبا با 820 هنوزم تو 60فریم مشکل دارن؟

  2. یاد بگیر هواوی! به این میگن طراحی آوانگارد.
    خوشگله.
    خوشم اومد.
    فقط حیف صفحه اش کوچیکه. گرچه، اصلا ایران نمیاد و امکان خریدش نیست.