گوگل اعلام کرد اندروید نوقا در واقع اندروید 7.0 است

شرکت گوگل پس از انتشار شایعات فراوان و متعدد درباره نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید، در اندروید N را با نام اندروید نوقا رونمایی کرد. گوگل همانند همیشه نام نسخه بعدی اندروید را از روی یک شیرینی خوشمزه انتخاب کرده است، اما در طی اعلام این نسخه از سیستم‌عامل تایید نشده بود که آیا اندروید 7.0 است یا خیر؟ این شرکت چند ساعتی پس از معرفی، در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که اندروید نوقا در واقع اندروید 7.0 است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت گوگل با نام گذاری اندروید بعدی یا همان اندروید 7.0 به تمامی شایعات خاتمه داد و چند ساعتی پیش در انتشار یک توییت در توییتر و یک ویدئو در یوتیوب اعلام کرد که اندروید نوقا همان اندروید 7.0 است که نسخه بعدی سیستم‌عامل موبایل برای دستگاه‌های مختلف است. اکنون کاربران منتظر انتشار نسخه پنجم پیش‌نمایش این سیستم‌عامل هستند و توسعه دهندگان اندروید نوقا به‌زودی از نسخه نهایی و رسمی این سیستم‌عامل که برای عموم خواهد بود را منتشر خواهند کرد.

آن‌طور که پیدا است اندروید نوقا در سه ماهه سوم سال جاری منتشر خواهد شد که تقریبا بین ماه‌های اوت و سپتامبر برابر با مرداد و شهریور است. علاوه بر این انتظار می‌رود که در کنار انتشار اندروید نوقا، دو گوشی هوشمند جدید نکسوس روانه بازار شوند، آن‌طور که پیدا است شرکت اچ تی سی ساخت نکسوس بعدی را بر عهده گرفته و شاید به‌زودی مشخصات سخت‌افزاری اچ تی سی نکسوس هم منتشر شود.

ویدئو منتشر شده شرکت گوگل، رونمایی از مجسمه اندروید نوقا یا همان اندروید 7.0 را نشان می‌دهد و همچنین جزئیات جالبی از آن را به نمایش گذاشته است. به هر حال اکنون انتظار می‌رود که شرکت‌های تولید کننده موبایل لیست دستگاه‌های خود را که آپدیت اندروید 7.0 را دریافت می‌کنند منتشر کنند. حال باید منتظر انتشار خبرهای رسمی بیشتر درباره اندروید 7.0 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*