رندرهای هواوی آنر 8

رندرهای هواوی آنر 8 منتشر شد؛ طراحی شیک با بدنه‌ی فلزی

11 جولای زمان رونمایی از پرچم‌دار جدید کمپانی Huawei بوده و قبل از این رویداد، رندرهای هواوی آنر 8 در فضای آنلاین خودنمایی کرد. مدتی است که محصولات هواوی مورد توجه کاربران قرار گرفته و این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. هواوی سال گذشته به‌عنوان سومین تولید کننده‌ی برتر جهان انتخاب شد، محصولات خاصی را به بازار عرضه کرد و رونمایی از پرچم‌داران هواوی پی 9 و پی 9 پلاس این کمپانی به دلیل داشتن دوربین دوگانه لایکا در سر تیتر خبرها جای گرفت.

به‌تازگی رندرهای هواوی آنر 8 در نسخه‌ی سفید رنگی به نمایش درآمده است. ظاهر چندان بدی ندارد. با توجه به رندرهای منتشر شده، طراحی پنل جلویی این گوشی بسیار به هواوی آنر وی 8 شبیه است. دوربین و سنسور جلویی در همان محلی قرار گرفته که در گوشی Honor V8 نیز دیده می‌شد. اگر این دو گوشی را در کنار یکدیگر قرار دهید، تنها چیزی که باعث می‌شود تا اختلاف آنها را بیابید، اندازه‌ی متفاوت نمایشگر‌ها خواهد بود؛ اما در پنل پشتی وضع به این منوال نخواهد بود.

رندرهای هواوی آنر 8 منتشر شد؛ طراحی پنل جلویی به آنر وی 8 شباهت زیادی دارد

با اینکه در هر دو گوشی از دوربین‌های دوگانه استفاده شده؛ اما در گوشی آنر 8 از یک صفحه‌ی شیشه‌ای بر روی سنسور دوربین‌ها خبری نیست و دو دوربین تقریبا به‌صورت مجزا از هم طراحی شده‌اند. فوکوس خودکار لیزری و فلش LED در این گوشی به شکل عمودی قرار گرفته در صورتی‌ که در مدل V8 روی هم و به‌صورت موازی دیده می‌شوند و نهایتا اینکه اسکنر اثرانگشت در آنر 8 دایره‌ای بوده؛ اما این سنسور در آنر V8 مربعی شکل است.رندرهای هواوی آنر 8

گوشی Honor V8

گوشی Huawei Honor 8 دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و در سه نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و آخرین مدل به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه از تراشه Kirin 950 با سرعت پردازش 2.3 گیگاهرتز قدرت خواهد گرفت. یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت آن جاسازی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

گفته می‌شود نیروی روشنایی لازم برای این اسمارت فون از یک باتری 3150 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد. منابع مختلف خبری قیمت این دستگاه را برای مدل پایه حدود 306 دلار اعلام کرده‌اند. تا یازدهم جولای (21 تیرماه) زمان زیادی باقی نمانده و آن روزی است که هواوی آنر 8 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. صبور باشید و تا آن روز جدیدترین خبرها را با گجت نیوز پیگیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*