دوربین فوجی فیلم X-T2

فوجی فیلم از پرچم‌دار دوربین‌های بدون آینه خود، مدل X-T2 رونمایی کرد

فوجی فیلم که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های دیجیتال شناخته می‌شود اخیراً از یک دوربین قدرتمند بدون آینه به نام X-T2 رونمایی کرده است. این دوربین که نسبت به نسل گذشته خود حاوی بهبودهای فراوانی شده است، از ماه سپتامبر با قیمت 1,599 دلار (بدنه خالی) و 1,899 دلار همراه با لنز XF-1855mm عرضه خواهد شد.

فوجی فیلم Fujifilm Holdings Corporation, شناخته شده با نام Fujifilm یک شرکت چندملیتی عکاسی و ژاپنی است که در توکیو تأسیس شد.

بیشتر فعالیت‌های فوجی فیلم در زمینه توسعه و تولید و فروش و خدمات فیلم‌های رنگی و دوربین‌های دیجیتال و وسایل ظهور عکس، کاغذ رنگی، مواد شیمیایی ظهور و سایر وسایل عکاسی است.

دوربین فوجی فیلم X-T2

فیلم‌برداری 4K تا نرخ 30 فریم در ثانیه

این کمپانی اخیراً از پرچم‌دار دوربین‌های بدون آینده سری ایکس خود به نام X-T2 رونمایی کرده است. دوربین جدید فوجی فیلم همراه با یک لنز 24.3 مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS III و پردازنده سری X-Processor Pro همراه شده است. این لنز دارای محدوده ایزو 100 ای 6400 است و این برای نخستین بار است که یک دوربین سری ایکس کمپانی فوجی فیلم قادر به ضبط ویدیوهای 4K تا نرخ 30 فریم در ثانیه است.

فوکوس خودکار بر روی 325 نقطه و 91 منطقه جداگانه

دوربین ایکس T2 همچنین از یک سیستم فوکوس خودکار به‌روز شده بهره می‌برد که قادر است بر روی 325 نقطه جداگانه و 91 منطقه خاص تمرکز کند. فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز این لنز می‌تواند 40 درصد منطقه تصویربرداری شما را تحت پوشش خود قرار دهد و در شرایط نوری ضعیف نیز در مدت زمانی حدود 0.06 ثانیه بر روی نقاط مدنظر شما فوکوس کند.

دوربین فوجی فیلم X-T2

بدنه‌ی این دوربین دارای مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار است و در برابر رطوبت نیز تا حدود زیادی مقاوم است. یک صفحه نمایش 3 اینچی این دوربین نیز شما را قادر می‌سازد تا آن را به‌صورت کامل به بالا و پایین و البته به سمت مخالف بچرخانید. زاویه این چرخش می‌تواند تا 90 درجه باشد که به نظر ویژگی فوق‌العاده مناسبی برای عکاسی‌های سخت خواهد بود.

کمپانی فوجی فیلم فروش دوربین ایکس- تی 2 (X-T2) را از ماه سپتامبر با قیمت 1,599 (بدنه خالی) و 1,899 دلار (همراه با لنز XF18-55mm) آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*