فبلت Samsung Galaxy Note 7

فبلت Samsung Galaxy Note 7 به پورت Type-C USB مجهز می‌شود

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از فبلت Samsung Galaxy Note 7 خبر‌ها و شایعات مربوط به این دستگاه داغ‌تر شده و جزئیات بیشتری از آن در حال فاش شدن است. این بار خبرها از ویتنام به گوش می‌رسد. ویدئویی به‌تازگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی نوت 7 به پورت یو اس بی نوع C مجهز خواهد بود.

چندی پیش در وب‌سایت Zauba که وب‌گاه مربوط به صادرات و واردات کشور هند است، نسخه جدید هدست Gear VR سامسونگ دیده شد. از آنجا که هدست‌های گیر وی آر سامسونگ در حال حاضر تنها با پورت میکرو یو اس بی کار می‌کند و به نمایش درآمدن نسخه جدید گیر وی آر سامسونگ و سازگار شدن آن با پورت یو اس بی نوع C تنها می‌تواند یک دلیل داشته باشد و آن آمادگی دستگاه جدید این کمپانی برای پشتیبانی از این نوع اتصال است و چه دستگاهی بهتر از گوشی گلکسی نوت 7 که تنها تا دو هفته آینده وارد بازار خواهد شد.

با انتشار ویدئویی در ویتنام فاش شد؛ فبلت Samsung Galaxy Note 7 به پورت یو اس بی نوع C مجهز خواهد شد

در ویدئویی که در زیر شاهد آن خواهید بود سه کابل مختلف به نمایش درآمده است. یکی از آن‌ها کابل یو اس بی نوع C بوده که به مایکروسافت لومیا 950 تعلق دارد (که در رنگ مشکی دیده می‌شود)؛ اما دو کابل دیگر که سفید رنگ هستند توسط سامسونگ در ویتنام تولید شده‌اند. یکی از آنها رابط میکرو یو اس بی است و دیگری با پوشش پلاستیکی دیده می‌شود که شماره سریال N930 بر روی آن نقش بسته (شماره سریالی که به فبلت جدید سامسونگ اشاره دارد) و از پورت USB نوع C پشتیبانی خواهد کرد.

فبلت Samsung Galaxy Note 7

با پورت Type-C، کاربران می‌توانند از فناوری شارژ سریع باتری استفاده کرده و داده‌ها را با سرعت بیشتری انتقال دهند. فبلت Samsung Galaxy Note 7 در طول رویداد Unpacked سامسونگ که در دوم اوت در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است. فبلت جدید سامسونگ می‌رود تا به‌زودی رخ نشان دهد.

فبلت Samsung Galaxy Note 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*