نسل بعدی اسمارت‌فون‌های Moto X و Moto Z

نسل بعدی اسمارت‌فون‌های Moto X و Moto Z به دوربین‌های با کیفیت‌تری مجهز خواهند شد

چندی پیش شرکت تازه خریداری شده موتورولا از دو تلفن هوشمند Moto Z و Moto Z Force به‌طور رسمی پرده‌برداری نمود. گرچه هنوز زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی و رونمایی از نسل بعدی اسمارت‌فون‌های Moto X و Moto Z باقی مانده است، اما شایعات مربوط به پژوهش‌های مهندسان موتورولا بر روی سنسور جدید و با کیفیت برای محصولات آتی این کمپانی، نوید تصویربرداری دقیق را به طرفداران موتورولا می‌دهند.

Ricciolo1 یکی از فاش‌کننده‌های اطلاعات سری دنیای گجت‌ها محسوب می‌شود که امروز با انتشار پست جدیدی در اکانت توییتر خود، استفاده موتورولا از فناوری اولترا پیکسل به‌جای مگاپیکسل را گوشزد می‌کند. طی این فرآیند، با کاهش شمار مگاپیکسل‌های دوربین و گشودن هرچه بیشتر دهانه لنز دوربین پشتی، ابعاد هر پیکسل افزایش می‌یابد. بنابراین نسل بعدی اسمارت‌فون‌های Moto X و Moto Z موتورولا تصاویر شفاف‌تری در شرایط نوری ضعیف به ثبت خواهند رساند. بد نیست بدانید Moto Z Force که امسال معرفی شد به یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی مجهز شده است.

نسل بعدی اسمارت‌فون‌های Moto X و Moto Z

طبق توییت Ricciolo1، لنوو که حالا به‌عنوان مالک کمپانی موتورولا شناخته می‌شود، تولید لنزهای جدید را برعهده گرفته و در ساخت آن‌ها قابلیت‌های فوکوس لیزری و OIS را نیز خواهد گنجاند. بدین ترتیب احتمالا پرچمداران سال ۲۰۱۷ موتورولا در میان برترین تلفن‌های هوشمند در زمینه عکاسی قرار خواهند گرفت.

اگر به یاد داشته باشید، کمپانی گوگل در سال ۲۰۱۴ با دریافت مبلغی معادل ۳ میلیارد دلار، موتورولا را به کمپانی لنوو فروخت. از آن پس موتورولا به‌صورت متمرکزتری بازار تلفن‌های همراه را دنبال می‌کند و نمایندگان شایسته‌ای به میان مردم عرضه نموده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*