حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷

تایید حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷ در تصاویر لو رفته جدید

مدت‌هاست زمزمه‌هایی درباره حذف جک 3.5 میلی‌متری آیفون بعدی می‌شنویم. مشخصا حفره دایره‌ای شکل جای گرفته در زیر دستگاه، اجازه باریک‌تر شدن طراحی تلفن‌همراه را نخواهد داد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷ در راستای طراحی اسمارت‌فونی باریک و خوش‌اندام‌تر صورت گیرد.
یکی از کاربران وبسایت مشهور Weibo با نام مستعار kk@ تصاویر جدیدی از ابعاد مختلف تلفن هوشمند آتی اپل منتشر نموده که حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷ را گوشزد می‌کند. گفته می‌شود این تصاویر در کارخانه فاکسکان، محل تولید محصولات اپل در چین به ثبت رسیده‌اند.

عکس‌های لو رفته، یادآور طراحی نسخه کنونی آیفون است و تفاوت زیادی با سایر عکس‌های لو رفته آیفون ۷ ندارد. اما آنچه این عکس‌ها را متمایز می‌کند، زاویه جدیدی از طراحی آیفون را به تصویر می‌کشد که در آن به وضوح عدم حضور درگاه ۳.۵ میلی‌متری جک هدفون دیده می‌شود.

حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷

در قسمت زیرین دستگاه، دو بلندگو نظیر آنچه در آیپد دیده بودیم حضور یافته‌اند و نشان از حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷ دارند.

همان‌گونه که در تصاویر پیداست، برآمدگی دوربین همانند آیفون ۶ و ۶ اس همچنان وجود دارد. در کنار لنز دوربین، ماژول فوکوس لیزری و فلش LED برای نورافشانی در شرایط نوری ضعیف به چشم می‌خورند، اما باعث دگرگونی چهره آیفون ۷ نگشته‌اند.حذف جک ورودی هدفون آیفون ۷

دستگاه در تصاویر منتشر شده به رنگ نقره‌ای است که طبق شایعات، یکی از رنگ‌های قطعی آیفون ۷ خواهد بود. امیدواریم رنگ‌های متعدد دیگری نیز به این تلفن هوشمند افزوده شود و آزادی انتخاب بیشتری برای کاربران حاصل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه بخواد ایفون طراحیش این مدلی باشه از گزینه هام خطش میزنم.

  2. امسال خیلی بی سابقه از ایفون داره تصویر لو میره .این سالا سالایه داغونیه واسه اپل