بازی پوکمون‌ گو

بازی پوکمون‌ گو تنها 10 درصد از محصول نهایی است

بله درست خواندید. آنچه در حال حاضر در دستان شما قرار دارد و میلیون‌ها نفر مانند شما را توانسته برای ساعت‌ها سرگرم سازد تنها 10 درصد از محصول نهایی بازی پوکمون‌ گو است.

مشکلی که بازی‌ها و اپ‌های نوظهور دارند رسیدن به محبوبیت است و وقتی محبوبیت چشمگیری به دست آوردند چالش بعدی سازندگان و توسعه دهندگان شروع می‌شود: نگه داشتن این محبوبیت.

برای مثال بازی مانند پرندگان خشمگین، Flappy Bird و ده‌ها بازی مشابه که به یکباره محبوب شدند و بعد از مدتی به خاطر نداشتن تنوع محبوبیت آنها فروکش کرد.

خب، سوال اصلی این است که آیا این اتفاق برای بازی پوکمون‌ گو نیز رخ خواهد داد؟ خبرهای خوبی که وجود دارد این است که طرفداران این بازی می‌توانند با خیال راحت به ادامه ماجراجویی خود بپردازند زیرا سازنده‌ی بازی یعنی استدیوی نیانتیک گفته برنامه‌های زیادی برای این بازی دارد.

در رویداد کامیک کان امسال که در سن دیگو برگزار می‌شود سازندگان بازی پوکمون‌ گو اعلام کردند که آنچه هم اکنون در دستان طرفداران است تنها 10 درصد از محصول نهایی بوده و امکانات وسیعی به بازی افزوده خواهد شد.

این خبر خوبی به نظر می‌رسد زیرا باید شاهد عرضه شدن انواع به‌روزرسانی‌ها باشیم که هر بار نه تنها ایرادات احتمالی بازی گرفته شود بلکه پوکمون‌ها، قابلیت‌ها و حتی مراحل و گیم پلی جدید به بازی اضافه شود.

البته اضافه شدن پوکمون یکی از وعده‌هایی است که سازندگان بازی قول داده‌اند عملی شود؛ اضافه شدن پوکمون‌های افسانه‌ای و همچنین معرفی قابلیت‌های جدید به جیم‌ها می‌تواند به لذت بازی بیفزاید.

ایده‌ای که بر روی بازی وجود دارد این است که کاربران بیشتری جذب کرده و آنها را از خانه بیرون کشیده تا در بیرون از خانه همدیگر را ملاقات کنند و یک تجربه‌ی خوب اجتماعی حاصل شود.

در هر صورت باید صبر کرد و دید که آیا استدیوی سازنده می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام مطلباتون عالیه من فک میکنم بعدن بشه پوکومن ها بزرگ بشن بعد با هم بجنگن برنامشو کوچیک که بودم دیدم خیلی قشنگه