نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7

تصاویر نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 مجددا خودنمایی کرد

نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 مجددا در فضای آنلاین ظاهر شد. درحالی‌که سامسونگ گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) دارای یک نمایشگر منحنی خواهد بود؛ اما شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ به نسخه‌ای از نمایشگر مسطح این مدل نیز توجه کرده است.

این برای دومین بار در طول یک ماه است که نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 در فضای مجازی خودنمایی می‌کند. چندی پیش تصویری از نمونه‌ی ساخته شده‌ی این گوشی به نمایش درآمد و صفحه نمایش مسطح آن بسیار جلب توجه کرده و امروز با انتشار سه عکس جدید دیگر، نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 مجددا رخ نشان داد.

نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 در شبکه اجتماعی ویبو به نمایش درآمد

این تصاویر جدید از ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) سربرآورده و به‌منظور مخفی ماندن طراحی آن تا روز رونمایی، گوشی مورد نظر در یک قاب قرار داده شده است. مشخصات Galaxy Note 7 این‌گونه بیان شده است.

یک نمایشگر سوپر آمولد 5.8 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل)، پنل جلویی آن را شامل می‌شود. در نسخه‌های آمریکایی و چینی گلگسی Note 7 پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام قدرتنمایی می‌کند و مسئولیت مدیریت گرافیکی بر عهده‌ی پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 خواهد بود؛ اما می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ای از همین دستگاه با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس 8893 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 همراه شود.

از دیگر مشخصات فبلت گلکسی نوت 7 می‌توان به 4 گیگابایت رم داخلی و دو ماژول دوربین مشابه در پنل عقب و جلو اشاره کرد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو وظیفه ثبت تصاویر را برعهده داشته و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز مدیریت نرم‌افزاری می‌کند. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی (آخرین شایعات این ظرفیت را اعلام کرده‌اند، شایعات درباره باتری این دستگاه مختلف بود) وظیفه دارد تا Galaxy نوت 7 را روشن نگه دارد.

نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7

گلکسی نوت 7 هم به سنسور اثر انگشت مجهز شده و هم از اسکنر چشمی برخوردار خواهد بود. چندی پیش با انتشار ویدئویی در فضای آنلاین سرعت باز کردن قفل این دستگاه از طریق اسکنر چشمی آن به نمایش درآمد. بنابر گزارش‌های منتشر شده اسکنر چشمی گلکسی نوت 7 تنها 0.22 ثانیه زمان نیاز دارد تا قفل این دستگاه را باز کند.

می‌توان اننتظار داشت که سامسونگ در رویداد آنپک دوم آگوست (12 مرداد ماه) که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد از گوشی سامسونگ گلگسی نوت 7 (و البته لبه‌های منحنی شکل آن) پرده‌برداری کند؛ اما در زیر هم به تصاویر نمایشگر صفحه تخت گلکسی نوت 7 سامسونگ نگاهی بیندازید و ببینید که شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ یک نمایشگر مسطح یا یک گوشی لبه منحنی !

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام توی شایعه ها اومده گوشی نوت7 6گیگ رم داره اخر ما نفهمیدیم ۶ گیگ رم داره یا ۴ گیگ

  2. سلام این تصویر مربوط نوت 7 سامسونگ نمیشه تصویر دوم نشان میده اسمارت فون که تصویرش گذاشته شده 1.5gb رم دارده در حال که رم نوت 7 بیش از 4gb خواهد بود!