گوشی Sharp Basio 2

گوشی Sharp Basio 2 با شکل خاصی از کلیدهای ناوبری معرفی شد

گوشی Sharp Basio 2 محصول جدید چشم بادامی‌ها به‌زودی روانه بازار خواهد شد. شارپ شرکت صنایع الکترونیکی مستقر در اوساکا‌ی ژاپن بوده که به‌تازگی یک گوشی هوشمند نسبتا غیر معمول را معرفی کرد. موبایلی که به‌احتمال زیاد تنها به بازارهای ژاپن محدود شود و تنها چشم بادامی‌ها از آن استفاده خواهند کرد.

شاید اگر به مشخصات گوشی Sharp Basio 2 نگاهی بیندازید هیچ چیز خاص و دیدنی جلب توجه نکند. این گوشی که احتمالا با نام Basio 2 SHV36 خوانده شود، دارای یک نمایشگر 5 اینچی IGZO با کیفیت اچ دی (720 در 1280 پیکسل) است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 به آن قدرت داده، 2 گیگابایت رم داشته و از 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است. چنین مشخصاتی این دستگاه را در دسته‌بندی میان رده قرار داده است.

گوشی Sharp Basio 2

با یک نگاه ساده به تصاویر این اسمارت فون، خواهید دید که شارپ Basio 2 یک گوشی هوشمند معمولی نیست. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو با طراحی متفاوتی در کلیدهای ناوبری همراه شده است. به‌طور معمول کلیدهای ناوبری استاندارد شامل بازگشت، هوم و کلید چند وظیفگی بوده؛ اما گویا گوشی Sharp Basio 2 از این قاعده ساده پیروی نکرده است. در این گوشی دکمه هوم در سر جای خود قرار گرفته؛ اما دو دکمه دیگر عملکرد متفاوتی ارائه می‌دهند. یک دکمه شما را به پیام‌ها و ایمیل‌هایتان ارتباط می‌دهد و دکمه دیگر کلیه جزئیات مربوط به برقراری تماس‌هایتان را در جلوی چشمانتان لیست می‌کند و لازم به‌ذکر است که هر سه دکمه فیزیکی بوده و در دو طرف کلید هوم جای گرفته‌اند.

با استفاده از این کلیدها شما می‌توانید به‌سرعت به شماره‌گیر، گزارش‌های تماس، ایمیل‌ها و پیام‌های متنی خود دسترسی داشته باشید و البته LED های داخلی نیز به‌موقع به شما اطلاع‌رسانی خواهند کرد. علاوه بر این، بخش مهمی از پائین نمایشگر این گوشی را می‌توان با سه میانبر به مخاطبین اختصاص داد که در طول روز مکررا با آن‌ها در تماس هستید. همچنین برنامه magnifier (ذره‌بین) این امکان را برای کاربران گوشی Sharp Basio 2 فراهم می‌کند تا نگاه ریزبینانه‌تری به موضوعات مورد نظر خود داشته باشند.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی که توسط یک پوشش محافظ، نگهداری می‌شود، جانمایی شده و یک فلش LED در بالای آن قرار گرفته است. احتمالا هنگامی که دوربین در پوشش خود قرار گرفته از این فلش می‌توان به‌جای چراغ قوه استفاده کرد. در ضمن برای عکسبرداری با دوربین این گوشی یک شاتر فیزیکی نیز در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از نکات جالب توجه گوشی Sharp Basio 2 کد حفاظتی IP55/IP58 بوده که از قطعات داخلی این گوشی محافظت می‌کند. یک باتری 2810 میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای روشنایی را فراهم کرده و از گزینه‌های اتصال در آن می‌توان به وای – فای و بلوتوث v4.2 اشاره کرد.

موبایل شارپ Basio 2 SHV36 از 5 آگوست (15 مرداد ماه) در سه رنگ آبی، قرمز و طلایی در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بول.شِت.
    جای این شرین کاریا یه گوشی درست و حسابی بزن.