ضد آب بودن آیفون ۷ تایید شد، اما دارای استاندارد IP68 نخواهد بود ( شایعه )

ضد آب بودن آیفون ۷ تایید شد، اما دارای استاندارد IP68 نخواهد بود ( شایعه )

همانطور که می‌دانید به تاریخ برگزاری رویداد شرکت اپل برای معرفی شدن آیفون 7 نزدیک می‌شویم، تاکنون شایعات مختلف بسیاری درباره این دستگاه منتشر شده است که هیچ منبعی نمی‌تواند حقیقی بودن آن‌ها را ثابت کند. قبلا به ضد آب بودن آیفون ۷ اپل اشاره شده بود، اکنون هم گزارشات جدیدی درباره ضد آب بودن نسل آینده آیفون منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ضد آب بودن آیفون ۷ به طور کامل نخواهد بود

اگر شما از طرفداران آیفون هستید و می‌خواهید که از نسل آینده آیفون یعنی آیفون ۷ در مکان‌هایی مانند استخر استفاده مداوم کنید و اگر منتظر گواهینامه iP68 برای این دستگاه هستید باید اعلام کنم که باید تا سال آینده صبر کنید. به تازگی اطلاعاتی از صفحه آپدیت شده Weibo منتشر شده که اطلاعاتی را از آیفون ۷ به نمایش گذاشته است. این تصویر از سوی فاکسکان منتشر شده که تایید می‌کند نسل آینده آیفون به دکمه هوم خازنی مجهز بوده و از لحاظ ضد آب بودن آیفون ۷ نیز از آیفون ۶ اس شرایط بهتری دارد.

به طور خلاصه باید اعلام کرد که آیفون ۷ با سطحی کاملی از ضدآب بودن به بازار عرضه نمی‌شود. دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به صورت کامل ضدآب هستند و به گواهینامه iP68 مجهز می‌باشند. البته این ویژگی هم شرایط خاصی را دارد و دو دستگاه نام برده شده تا ۳۰ دقیقه می‌توانند فشار آب را تحمل کنند.

ضد آب بودن آیفون ۷ تایید شد، اما دارای استاندارد IP68 نخواهد بود ( شایعه )

اکنون صحبت درباره دکمه هوم آیفون ۷ است که شایعات بسیاری درباره آن در طول این مدت منتشر شده است. به لطف استفاده از الکترومغناطیس کاربران هنوز می‌توانند که از ویژگی تاچ آی‌دی در سریع‌‌ترین زمان ممکن استفاده کنند، دیگر شایعات هم به رنگ نسل آینده آیفون اشاره دارد که وجود رنگ گلد یا طلایی را برای آن تایید می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های نام برده شده توسط خود فاکسکان می‌توان به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دوربین بزرگتر در قسمت پشتی اشاره کرد. البته تصاویر شماتیک منتشر شده وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دوربین بزرگتر را تایید می‌کند. به هر حال هنوز باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره این دستگاه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مرسی خیلی جالب بود مطلب.
    من یه مطلب خیلی جالبی هم در مورد آیفون 7 در سایت http://blog.netnazar.com خوندم که کلی عکس و ویدیو در مورد آیفون 7 داشت