نسخه مشکی فضایی آیفون 7

نسخه مشکی فضایی آیفون 7 اپل تایید شد

امروز رویداد رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را پیش رو داریم و حدود یک ماه دیگر نیز اهالی کوپرتینو از آیفون 7 (Apple iPhone 7) رونمایی می‌کنند. اپل پس از عرضه آیفون 5 اس خود، نسخه مشکی خام از آیفون‌ها را کنار گذاشت. به جای این نسخه، خاکستری فضایی به رنگ بندی آیفون‌ها اضافه شد. با این حال در ماه گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه مشکی فضایی آیفون 7 منتشر شدند و حالا لو رفتن قطعه‌ای از پرچمدار جدید اپل، این موضوع را تایید کرده است.

نسخه مشکی فضایی آیفون 7 تایید شد

فردی با نام کاربری The_Malignant@ در توییتر امروز تصویری از قطعه مربوط به دکمه میوت (بی صدا) آیفون 7 اپل را منتشر کرد. با کمی دقت به این تصویر لو رفته می‌توان حقیقی بودن قطعه مربوطه را تشخیص داد. این قطعه مربوط به نسخه مشکی فضایی آیفون 7 اپل است.

با این حال این قطعه لو رفته می‌تواند مربوط به هر دستگاه دیگری نیز باشد. حتی امکان دارد منابع منتشر کننده، این تصویر را با فوتوشاپ منتشر کرده باشند. در این صورت هنوز هم عرضه نسخه مشکی فضایی آیفون 7 اپل برای ما مبهم خواهد بود.

اما از آنجایی که شایعات متعددی پیرامون این نسخه از گوشی iPhone 7 اپل در فضای وب منتشر شده‌اند، می‌توانیم به عرضه نسخه مشکی فضایی پرچمدار اهالی کوپرتینو امیدوار باشیم. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر اضافه شدن نسخه آبی به رنگ بندی آیفون 7 نیز در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، اما هنوز در این زمینه مطمئن نیستیم.

در حال حاضر تمامی این اطلاعات غیر رسمی هستند و هنوز نمی‌توان از هیچ چیز مطمئن بود. با این حال نظر شما در مورد یک آیفون مشکی یا آبی رنگ چیست؟‌ آیا از اضافه شدن این رنگ بندی‌ها به آیفون 7 اپل استقبال می‌کنید؟ نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*