موبایل OPPO F1s

موبایل OPPO F1s وارد بازار هند شد ؛ خودنمایی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

اگر خاطرتان باشد چندی پیش خبرهای مربوط به گوشی هوشمند اوپو با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از طریق شبکه‌های مختلف غیر رسمی در فضای آنلاین ظاهر شد و اکنون به‌ طور رسمی رخ نشان داده است. موبایل OPPO F1s ، دستگاهی با یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

اوپو در حال حاضر یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین است. این کمپانی در کوارتر دوم سال جاری، دومین برند برتر گوشی‌های چینی لقب گرفت. آنها توانستند دستگاه‌های بیشتری از ویوو و شیائومی در بازار چین به فروش برسانند، هر چند که هنوز با هواوی فاصله بسیار زیادی دارند. OPPO سال گذشته توانست 50 میلیون گوشی هوشمند را به بازارهای جهانی عرضه کند و اگر بتواند شرایط را برای خود به همین صورت ادامه دهد، احتمالا تا پایان سال 2016 وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت.

موبایل OPPO F1s به طور رسمی وارد بازار هند شد و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی آن خودنمایی کرد

گوشی‌های R7 و R7 Plus این کمپانی سال گذشته بیشترین فروش را در بازار داشتند. این شرکت انتظار دارد که گوشی OPPO R9 و R9 Plus نیز بتوانند همان روند فروش سال گذشته این کمپانی را در سال جدید ادامه دهد. این دستگاه‌ها در چین با نام سری R  معرفی شدند؛ اما گویا این کمپانی تمایل دارد تا آنها را با عناوین دیگری به بازار دیگر کشورهای جهان معرفی کند؛ به طوریکه آنها گوشی اوپو آر 9 را با نام OPPO F1 Plus در هند عرضه کردند و اکنون نیز دستگاه دیگری از سری محصولات اوپو F وارد بازار هند شده است. OPPO F1s نام این دستگاه جدید است.

موبایل OPPO F1s

موبایل OPPO F1s دارای یک نمایشگر IPS  اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 720 در 1280 پیکسل است. پردازنده هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک با ساختار 64 بیتی و فرکانس عملیاتی 1.5 گیگاهرتز به آن قدرت داده و پردازنده گرافیکی Mali-T860 کارهای گرافیکی آن را مدیریت می‌کند. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده که قابل ارتقا خواهد بود و انرژی مورد نیاز روزانه‌ی آن از یک باتری غیر قابل تعویض 3075 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

در پشت گوشی OPPO F1s یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 و فناوری PDAF قرار گرفته و این در حالیست که دوربین جلویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با 5 لنز پلاستیکی و دهانه دیافراگم f/2.0 است. اسکنر اثر انگشت اسمارت فون اوپو F1s بر روی کلید فیزیکی هوم آن تعبیه شده و از دو درگاه برای سیم کارت برخوردار است. این گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و بر بالای این سیستم عامل گوگل، رابط کاربری ColorOS 3.0 خودنمایی می‌کند.

این هندست با اندازه‌های 7.38 در 76 در 154.5 میلیمتر، 160 گرم وزن داشته و در انواع مختلف رنگ‌های طلایی و خاکستری در دسترس خواهد بود. قیمت تعیین شده برای این دستگاه در بازار هند 17,990 روپیه (معادل 269 دلار) بوده، پیش فروش آن از چهارم آگوست (امروز) در هند آغاز شده و اولین محموله آن در 11 آگوست (21 مرداد ماه) عرضه می‌شود. گوشی OPPO F1s در تعدادی از فروشگاه‌های هند در دسترس بوده و وب‌ سایت آمازون در هند فروش انحصاری آنلاین این موبایل را در دست دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*