آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل

آغاز انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل از نهم آگوست

کمپانی مایکروسافت در ویندوز 8 و 8.1 نتوانست رضایت کاربران را جلب کند و به همین دلیل سال گذشته، ویندوز 10 (Windows 10) را با امید تکرار موفقیت ویندوز 7 منتشر کرد. این شرکت خوشبختانه در ویندوز 10 عملکرد خوبی داشت و توانست با ترفند‌های مختلف، اکثر کاربران نسخه‌های قدیمی را به نصب این ورژن جدید متقاعد کند. ارسال آپدیت سالانه ویندوز 10 برای کاربران از دو روز قبل رسما آغاز شده است، اما به نظر می‌رسد آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل کمی با تاخیر از راه می‌رسد.

آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل کمتر از یک هفته دیگر از راه می‌رسد

مایکروسافت طبق وعده خود، انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 دسکتاپ را از دوم آگوست آغاز کرد و این نسخه جدید کم کم برای عموم کاربران ارسال می‌گردد. اما اگر منتظر دریافت آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل در تلفن هوشمند خود هستید، باید کمی بیشتر صبر کنید. ارسال این آپدیت برای کاربران ویندوز فون از تاریخ نهم آگوست آغاز می‌گردد.

آپدیت سالانه ویندوز 10 مایکروسافت، میزبان قابلیت‌های جدید و مختلفی است و اکثر بخش‌های سیستم عامل شامل تغییرات گسترده‌ای شده‌اند. از اکشن سنتر و منوی استارت گرفته تا کورتانا، رابط کاربری، مرورگر مایکروسافت اج، منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌ها.

اخیرا یکی از اعضای تیم لومیا در هند تاریخ نهم آگوست را برای ارسال آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل تایید کرده است. جالب است بدانید که این فرد بلافاصله این توییت را از شبکه اجتماعی و صفحه خود پاک کرده است. در ادامه توجه شما را به پیام این فرد جلب می‌نماییم:

ممنون از حمایت شما عزیزان! آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل در تاریخ نهم آگوست 2016 در دسترس خواهد بود. اگر سوالی دارید، در خدمت شما عزیزان هستیم – صفحه لومیا ایندیا (Lumialndia@) در دوم آگوست 2016

هنوز نمی‌دانیم چرا این توییت حذف شده است و آیا این حذف شدن معنای خاصی دارد یا خیر. اما امیدواریم آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل مایکروسافت به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد. تمامی تلفن‌های هوشمند سازگار با ویندوز 10 موبایل، این آپدیت را دریافت خواهند کرد. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*