تمام رنگ های گلکسی نوت ۷ در چه گزینه‌هایی قابل خریداری هستند؟

گلکسی نوت ۷ سامسونگ در چه رنگ‌هایی به فروش می‌رسد؟

بعد از یک رونمایی موفق و جذاب از جدیدترین و البته قدرتمندترین مدل سری فبلت‌های نوت سامسونگ، حالا خیلی از کاربرانی که برای خرید آن تصمیم خود را گرفته اند، می‌خواهند بدانند که رنگ های گلکسی نوت ۷ بر روی قفسه‌های فروشگاه، چه گزینه‌هایی هستند و کدام یک با سلیقه‌ی آنها بیشر جور درمی‌آید.
سامسونگ از سال ۲۰۱۵ به بعد یک روند متفاوت را در طراحی اسمارت فون‌های سری گلکسی اس خود در پیش گرفت و با بهره‌گیری از مواد مرغوب در تولید بدنه‌ی دیوایس‌های پرچمدارش، کاربران بیشتر و سخت‌پسندتری را به سمت محصولات خود جذب کرد. حالا در فبلت گلکسی نوت ۷ (Galaxy note 7) نیز همین اتفاق افتاده است و شما با یک بدنه‌ی فلزی با طراحی کاملا براش خورده و بسیار زیبا مواجه خواهید شد.

علاوه بر نمایشگری که از دو طرف خمیده است و یک طراحی جدید برای قلم استایلوس این مدل، رنگ های گلکسی نوت ۷ نیز گزینه‌ی دیگری هستند که باعث ایجاد زیبایی بیشتر برای ظاهر این دیوایس ۵.۷ اینچی خواهند شد. مطمئنا آن روزهایی که گوشی‌های هوشمند تنها در یک رنگ مشکی عرضه می‌شدند، گذشته است و امروزه کاربران با نیازها و سلایق ظاهری بسیار متنوع‌تری وارد بازار می‌شوند.

سامسونگ هم این موضوع را به خوبی می‌داند و تنوع بالای رنگ های گلکسی نوت ۷ این موضوع را ثابت می‌کند. کمپانی کره‌ای فبلت جدید خود را در پنج رنگ بسیار متفاوت تولید و عرضه خواهد کرد که البته سه رنگ آبی مرجانی، نقره‌ای تیتانیومی و مشکی عقیقی برای تمام خریداران در سراسر کشورهای دنیای قابل خریداری خواهد بود و دو رنگ باقی مانده یعنی طلایی تیتانیومی و سفید ملایم تنها در تعدادی از بازارهای جهان که هنوز هم نامشان مشخص نشده، به فروش خواهند رسید.

تمام رنگ های گلکسی نوت ۷ در چه گزینه‌هایی قابل خریداری هستند؟

سامسونگ رنگ آبی مرجانی را مطابق معمول در دیوایس‌های خود قرار داده و این مدل به سبب برخورداری از یک رنگ محو و سایه‌هایی از رنگ آبی که در تمام طول دیوایس پخش شده‌اند، معمولا به پرطرفدارترین رنگ در بین خریداران تبدیل می‌شود و در نوت ۷ نیز این رنگ به خوبی با طراحی زیبای بدنه و قلم استایلوس هماهنگ شده است تا زیبایی این فبلت را چندین برابر افزایش دهد.

مدل مشکی عقیقی نیز به سبب هماهنگ شدن با رنگ نمایشگر هنگام خاموش بودن آن، یک حس یکپارچگی و ابهت خاصی را به پنل جلویی گلکسی نوت ۷ می‌دهد و این رنگ هم از طرفداران خاصی برخوردار است. دو مدل طلایی تیتانیومی و نقره‌ای تیتانیومی نیز از خانواده‌ی گلکسی‌های سری اس به فبلت‌های سامسونگ اضافه شده‌اند و یک ظاهر براق و با ظاهری منعکس کننده‌ را در اختیار خریداران علاقه‌مند به دیوایس‌های پر زرق و برق قرار می‌دهند.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری تصاویر زیر می‌توانید تمام رنگ های گلکسی نوت ۷ را در تصاویری که به طور رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده، تماشا کنید.

گالری تصاویر رنگ های گلکسی نوت ۷

تمام رنگ های گلکسی نوت ۷ در چه گزینه‌هایی قابل خریداری هستند؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*