گوشی ناشناخته از سونی

یک گوشی ناشناخته از سونی گواهی FCC را دریافت کرد

کمپانی سونی علی رغم تلاش‌های فراوان خود طی دو سال گذشته هنوز هم از نقطه اوج خود فاصله دارد؛ به عنوان مثال پرچمدار جدید این شرکت با نام اکسپریا ایکس پرفورمنس (Sony Xperia X Performance) با قیمت بالای خود نتوانست رقابت تنگاتنگی با رقبا داشته باشد و متاسفانه همانطور که در بررسی گجت نیوز از این محصول گفتیم، در برخی جنبه‌ها نقاط ضعف خاصی داشت. با این حال مسئولان این شرکت هنوز دست از تلاش برنداشته‌اند و امروز یک گوشی ناشناخته از سونی گواهی FCC را دریافت کرد.

یک گوشی ناشناخته از سونی گواهی بلوتوث و وای فای دریافت کرد

این گوشی ناشناخته از سونی را هم اکنون با شماره ساخت 14784Z و کد پروژه کوگو (Kugo) می‌شناسیم. به غیر از باتری 2 هزار و 700 میلی آمپری هنوز مشخصات کلی این محصول مشخص نشده‌اند. برخی از خبرگزاری‌ها معتقدند این گوشی ناشناخته از سونی در رویداد خبری این شرکت و حاشیه مراسم IFA 2016 شهر برلین رونمایی می‌شود. چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر معرفی یک گوشی اکسپریا در این رویداد بزرگ در فضای وب منتشر شده بود.

گوشی ناشناخته از سونی

تصویری لو رفته از اکسپریا اف 8331 که احتمالا در IFA 2016 برلین رونمایی می‌شود

علاوه بر این چندی پیش مشخص شده، کمپانی سونی در رویداد خبری IFA 2016 خود از یک پرچمدار جدید با شماره مدل اکسپریا F8331 پرده برداری می‌کند. طبق تصاویر و گزارشات منتشر شده، این گوشی پرچمدار هیچ شباهتی با اکسپریا ایکس و سری قدیمی اکسپریا زد سونی ندارد. همچنین گفته می‌شود دوربین جلو و پشت اکسپریا اف 8331 با قابلیت ضبط ویدیو 4K همراه هستند. از جمله سایر مشخصات احتمالی این پرچمدار جدید می‌توان به پورت یو اس بی نسخه C و رزولوشن صفحه 1080 در 1920 پیکسل اشاره کرد.

اما متاسفانه در مورد این گوشی ناشناخته از سونی که امروز گواهی FCC را دریافت کرد، هنوز اطلاعات محدودی داریم. گوشی کوگو هم اکنون گواهینامه مربوط به بلوتوث و وای فای را دریافت کرده است. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، این گوشی جدید با صفحه نمایش 5.2 اینچی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام همراه خواهد بود. این گوشی احتمالا 4 گیگابایت حافظه رم داشته و از ان اف سی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ناشناخته از سونی

قطعا تا فرا رسیدن ماه سپتامبر شایعات و مطالب بیشتری در مورد این دو گوشی جدید سونی به دستمان می‌رسد. پس منتظر خبرهای جدید باشید. نظر شما در مورد برنامه‌های کمپانی سونی برای عرضه این دو محصول جدید چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*