اولین پرواز بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی آمازون پرایم را تماشا کنید

اولین پرواز بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی آمازون پرایم را تماشا کنید

کمپانی آمازون ابتدا به صورت یک فروشگاه آنلاین کار خود را آغاز کرد، اما این روزها خرید کردن از آمازون و نام این فروشگاه، تبدیل به یک سبک جدید خرید در بین کاربران شده است. این کمپانی آمریکایی به تازگی از اولین هواپیمای اختصاصی خود که تحت سرویس آمازون پرایم فعالیت خواهد کرد، رونمایی کرده است.
زمانی مدیران آمازون اعلام کردند که قصد دارند پیشرفت خود را به حدی برسانند که دیگر کمپانی‌های ارسال محموله‌‌ در ایالات متحده‌ی آمریکا یعنی FedEx, UPS and DHL که جزو بزرگترین شرکت‌های ارسال کالا در سراسر جهان محسوب می‌شوند را به چالش بکشد. حالا به نظر می‌رسد که زمان آن فرا رسیده است و سرویس آمازون پرایم آماده‌ی ارسال محموله با وسیله‌ی نقلیه‌ی اختصاصی خود شده است.

اولین پرواز بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی آمازون پرایم را تماشا کنید

آمازون به تازگی از یک هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی رونمایی کرده است و این جت غول پیکر که لوگوی پرایم ایر (Prime Air) بر روی آن درج شده است، از این پس به عنوان هواپیمای اختصاصی آمازون و در جهت ارسال و تحویل کالاهای فروخته شده توسط این شرکت فعالیت خواهد کرد. این هواپیما تنها برای سرویس آمازون پرایم در دسترس خواهد بود و تمامی کاربرانی که در سراسر ایالت‌های کشور آمریکا به خرید اجناس مختلف از فروشگاه آمازون بپردازند و عضو این سرویس باشند، ارسال کالا از این طریق انجام خواهد شد.

اولین پرواز بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی آمازون پرایم را تماشا کنید

بوئینگ اختصاصی آمازون پرایم به این کمپانی کمک خواهد کرد که ارسال رایگان خود را در مرزهای کشور آمریکا ادامه دهد و کیفیت و سرعت دریافت بالاتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. ضمن این که در زیر بدنه‌ی این هواپیمای باری یک لوگوی آمازون با اندازه‌ی بسیار بزرگ حک شده است تا تمام افرادی که آن را در زیر مشاهده می‌کنند، به راحتی آن را تشخیص دهند و از این طریق همیشه یک تبلیغ متحرک آمازون بر روی آسمان این کشور در حال حرکت باشد.

اولین پرواز بوئینگ ۷۶۷ اختصاصی آمازون پرایم را تماشا کنید

به گزارش خبرگزاری Re/code کمپانی آمازون در حال حاضر یازده هواپیمای دیگر در اختیار دارد که بر فراز آسمان کشور آمریکا پرواز می‌کنند و برای تحویل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته تنها همین هواپیماست که با چنین طراحی و رنگ آمیزی جذابی ساخته شده است و ۴۰ هواپیمای دیگر با همین طراحی قرار است که توسط دو کمپانی Atlas Air و Air Transport تا چند ماه دیگر در اختیار سرویس آمازون پرایم قرار بگیرند.

ویدیوی اولین پرواز جت اختصاصی آمازون پرایم

در ویدیوی زیر شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید اولین راه اندازی آزمایشی و پرواز هواپیمای اختصاصی آمازون با نام پرایم ایر را که در آشیانه‌ای در شهر سیاتل آمریکا انجام می‌شود، تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*