والمارت

والمارت تائید کرد؛ Jet.com با 3 میلیارد دلار خریداری می‌شود

اوایل هفته گذشته بود که گزارش شد غول بزرگ خرده فروشی آنلاین، والمارت (Walmart) قصد دارد تا به منظور رقابت با آمازون (Amazon)، وب ‌سایت خرده فروشی Jet.com را با قیمتی در حدود 3 میلیارد دلار خریداری کند. والمارت اخیرا تلاش خود را برای رقابت با آمازون در فضای آنلاین بیشتر کرده و به نظر می‌رسد که معتقد است که Jet.com می‌تواند برای دستیابی به این هدف، کمک بزرگی برای او باشد.

والمارت امروز تائید کرد که برای خرید Jet.com مبلغ 3 میلیارد دلار پرداخته کرده و 300 میلیون دلار از سهام آن را برای بنیانگذاران و اعضای آن اختصاص داده است.

والمارت وب ‌سایت Jet.com را با قیمتی در حدود 3 میلیارد دلار خریداری می‌کند

کمپانی والمارت به تازگی رقیبی برای آمازون پرایم (Amazon Prime) راه اندازی کرد. آمازون پرایم در واقع یک برنامه عضویت است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با پرداخت شارژ ماهیانه‌ای بتوانند به فایل‌های ویدئویی، موسیقی، کتاب‌های الکترونیکی، حمل و نقل رایگان بر روی آیتم‌های واجد شرایط و از انواع و اقسام خدمات متنوع دیگر آمازون استفاده کنند. با پرداخت 99 دلار در سال یا ماهیانه 10.99 دلار می‌توان از این خدمات بهره مند شد.

والمارت سریعا نمی‌تواند Jet.com را با خرده فروشی خود ادغام کند. این کمپانی امروز تائید کرد که حتی اگر Jet.com را تصاحب کند، این شرکت همچنان با برند مجزایی به کار خود ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود که این معامله به دلیل مصوبات و تائیدیه‌های قانونی تغییر مالکیت، نهایتا در پایان امسال به انجام رسد.

خرید جت می‌تواند کمپانی والمارت را به موقعیت بهتری در بازار خرده فروشی آنلاین ارتقا دهد. این کمپانی پس از آمازون بزرگترین شرکت خرده فروشی مجازی است و این حرکت مسلما می‌تواند برای نگه داشتن او در میدان رقابت، کمک بزرگی کند.

مارک لر (Marc Lore)، مدیر عامل Jet.com می‌گوید: “ترکیب تجربه و تخصص فروش، مقیاس خرید، دسترسی به منابع مختلف، سیستم توزیع و دارایی‌های دیجیتال والمارت، در کنار تکنولوژی و شیوه کسب و کاری که ما در Jet ساخته‌ایم، به ما اجازه خواهد تا خدمات بسیار باارزشی را به مشتریان خود ارائه دهیم.”

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*