قیمت شیائومی ردمی 4

قیمت شیائومی ردمی 4 در فضای آنلاین ظاهر شد؛ مقرون به صرفه واقعی

قیمت شیائومی ردمی 4 به بیرون درز کرد. 150 دلار مبلغی است که برای این معامله عنوان شده است. گوشی‌های هوشمند برند ردمی شیائومی، معمولا گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای بوده و از این حیث، محبوبیت خوبی در بین کاربران دارند. این کمپانی نوظهور چینی تاکنون توانسته بیش از 110 میلیون دستگاه ردمی 3 را به فروش برساند. به نظر می‌رسد که موبایل دیگری از برند ردمی تا قبل از پایان ماه جاری معرفی شود. این اسمارت فون، شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) خواهد بود.

امروز خبرهایی راجع به این گوشی به بیرون درز کرد و نشان داد که شیائومی احتمالا این دستگاه را در 25 آگوست (4 شهریور ماه) معرفی خواهد کرد. به دنبال این تاریخ رونمایی، قیمت شیائومی ردمی 4 نیز به بیرون درز کرده است. این محصول در چین با قیمت 699 یوان (حدود 105 دلار) به فروش می‌رسد؛ این قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است، به خصوص با در نظر گرفتن مشخصات آن، این قیمت جلب توجه بیشتری می‌کند.

قیمت شیائومی ردمی 4 منتشر شد

بر اساس بنچمارک‌ها و شایعات منتشر شده، مشخصات Redmi 4 این گونه بیان شده است: این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با ساختار 64 بیتی و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. پردازنده گرافیکی آدرنو 506 کارهای گرافیکی آن را عهده دار است و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهد.

از دیگر مشخصات شیائومی ردمی 4 می‌توان به باتری آن اشاره کرد. یک باتری غیر قابل تعویض 4100 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم کند. این دستگاه مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و سیستم عامل سفارشی MIUI 8 شیائومی بر روی این سیستم عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد.

شیائومی Redmi 4 از یک بدنه تمام فلزی ساخته شده و یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی آن قرار گرفته است. کلیدهای فیزیکی این گوشی در سمت راست آن جا خوش کرده و سه دکمه خازنی در زیر نمایشگر آن تعبیه شده‌اند. هنگامی که این مشخصات در کنار قیمت شیائومی ردمی 4 قرار می‌گیرد می‌توان مطمئن بود که این کمپانی گوشی ساز یک بار دیگر دستگاه مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار خواهد کرد.

در کنار این خبرهای تائید نشده، برخی منابع ادعا کرده‌اند که گوشی شیائومی می نوت 2 نیز در 5 سپتامبر (15 شهریور ماه) از راه خواهد رسید. نمایشگر لمسی سوپر آمولد این دستگاه در کنار پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 خبر از ورود دستگاه قدرتمندی به بازار می‌دهند. در کنار این مشخصات باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی در کنار اسکنر اثر انگشت و بدنه تمام فلزی آن بسیار جلب توجه می‌کند.

ظاهرا می نوت 2 (Mi Note 2) نیز در دو نسخه عرضه خواهد شد. مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 2499 یوان (357 دلار) به فروش می‌رود و نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 2799 یوان (420 دلار) همراه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*