اپ استور اپل

اپ استور اپل تا سال 2020 میزبان بیش از 5 میلیون اپلیکیشن خواهد بود

تحلیلگران شرکت Sensor Tower در گزارش تازه‌ی خود عنوان کرده‌اند که اپ استور اپل تا 4 سال دیگر باید از بیش از 5 میلیون اپلیکیشن میزبانی کند. این خبر به نوبه‌ی خود بسیار خوب است چرا که شما شانس تجربه اپلیکیشن‌های بیشتری را خواهید داشت؛ اما دسترسی به تمامی آن‌ها و دیده شدنشان نیز مشکل جدی است که اپل می‌بایست برای حل آن چاره‌ای بی‌اندیشد!

به نقل از گزارشی تازه از تحلیلگران اپلیکیشنی شرکت Sensor Tower، اپ استور اپل می‌تواند با بهبود روند موجود تا پایان سال 2020 میلادی به میزبان بیش از 5 میلیون اپلیکیشن برسد. چند ماه قبل اپل رسماً اعلام کرد که اپ استور اپل (Apple App Store) صاحب بیش از 2 میلیون اپلیکیشن است. اگر به عقیده شما دو میلیون اپلیکیشن تعداد شگفت انگیزی است، باید بدانید که این گزارش مدعی شده است که تا پایان سال جاری این میزان به نزدیکی 3 میلیون اپلیکیشن خواهد رسید و تا انتهای سال 2017 میلادی نیز به 3.60 میلیون اپلیکیشن می‌رسد. تحلیلگران این شرکت تحقیقاتی بر این باورند که اپ استور اپل می‌تواند تا 4 سال دیگر این تعداد را به 5.06 میلیون اپلیکیشن برساند.

اپ استور اپل

همانطور که مشخص است شما شانس خوبی خواهید داشت تا طی این مدت انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید را تجربه کنید و بازی‌ها نقش اصلی این فروشگاه را تشکیل می‌دهند. این شرکت پس از تجزیه و تحلیل اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور اپل (Apple App Store) دریافته است که تا ماه مه سال جاری 48,231 اپلیکیشن جدید در این فروشگاه به ثبت رسیده است و در این بین 43 درصد آن‌ها نیز بازی هستند. به دنبال بازی‌ها، اپلیکیشن‌های آموزشی جایگاه دوم پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اپ استور اپل را از آن خود کرده‌اند؛ اما در ماه مه تنها 2,472 اپلیکیشن با سبک و سیاق آموزشی عرضه شده است که می‌تواند تنها 5 درصد کل برنامه‌های موجود در این فروشگاه را تشکیل دهد.

دسترسی به تمامی برنامه‌های اپ استور اپل سخت‌تر از حالا خواهد شد

تحلیلگران Sensor Tower در گزارش کامل خود (که لینک آن در زیر این پست قرار گرفته است) اشاره می‌کنند که کاربران ممکن است خیلی سخت به اپلیکیشن‌های جدید دسترسی داشته باشند. به این ترتیب توسعه دهندگان برنامه‌های جدید ممکن است فرآیند سخت‌تری را به جهت نصب اپلیکیشن توسط کاربر بر روی تلفن هوشمندش طی کنند.

این شرکت معتقد است که اپل نیاز به ایجاد تغییرات جدی در ناوبری و گزینش فروشگاه برنامه‌های خود دارد تا به طور کلی مطمئن شود برنامه‌ها و توسعه دهندگان بیش از 5 میلیون اپلیکیشن مشکلی در خصوص شناساندن برنامه‌هایشان به کاربران ندارند.

شما چه فکری می‌کنید؟ آیا به نظر شما اپل می‌تواند تمامی این اپلیکیشن‌ها را پوشش داده و راه حلی برای دیده نشدن تمامی آن‌ها پیدا کند؟

لینک گزارش کامل Sensor Tower

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*