تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در نمایشگاه IFA امسال رونمایی خواهد شد

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی خواهد شد. پستی که توسط نمایندگی سامسونگ در کلمبیا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، این خبر را تایید می‌کند. در این متن به این نکته اشاره شده که Samsung Galaxy Tab S3 8.0 با پردازنده‌ای قوی تر و نوآوری‌های بیشتری همراه خواهد بود.

پیش از این آژانس رگولاتوری چین نشان داده بود که تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 به یک نمایشگر 8 اینچی آمولد با رزولوشن تصویری 1536 در 2048 پیکسل مجهز شده و از تراشه اسنپدراگون 652 قدرت می‌گیرد. 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده است. این مقدار از حافظه توسط یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در نمایشگاه IFA 2016 برلین معرفی خواهد شد

دیگر مشخصات گلکسی تب اس 3 این گونه بیان شده است؛ یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی این تبلت جا خوش کرده و دوربینی 2 مگاپیکسلی می‌تواند سلفی گرفته و ویدئو چت را مدیریت کند. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزمره آن را تامین کرده و اندروید 6.0 مارشمالو، مسئولیت بخش نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. در ضمن نسخه بزرگتری از این دستگاه وجود دارد که با نمایشگر 9.7 اینچی همراه خواهد بود.

چندی پیش دعوتنامه‌ای از طرف سامسونگ ارسال شد که عقربه‌های ساعت آن زمان پرده برداری از ساعت هوشمند نسل بعدی تایزن را نشان می‌داد. ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) و Samsung Gear S3 Classic هر دو در رویداد 31 آگوست (10 شهریور ماه) معرفی خواهند شد.

امروز نیز دعوتنامه جدیدی از این کمپانی دیده شد که به نوعی تایید کننده‌ی خبرهای قبلی بود و آشکارا نشان داد که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به زودی رخ نشان می‌دهد.

در هر صورت تا زمان رویداد سامسونگ، چیزی باقی نمانده است. در صورت انتشار جزئیات بیشتر آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تصاویر زیر مدل 8 اینچی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 را که در تنا قرار گرفته بود، به شما نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*